Gå til innhold

skal , skal eg ikke ?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i en situasjon eg helst ikke ville være :(

er skilt og har ei datter på 4, har vært i lag med en "gutt" i 8 måneder og eg er gravid,,,, me bor 60 mil fra hverandre, eg kan ikke flytte , han har to døtre selv.

eg har nettopp fått meg fast vikariat 100 % og skal studere deltid og nettbasert på høgskolen.-

er glad eg er gravid. selv om det er feil tidspunkt siden eg skal begynne å studere, men eg er 34 år, så syns ikke det er så feil heller . :(

"gutten" sier at han ikke kan flytte nå, noe eg forstår godt, og sier at det er best med abort siden eg skal begynne på skolen bla bla bla, eg er katolsk er en abort føles helt feil, spesielt når eg er 34 år :(

eg vet ikke ka skal eg gjøre for å være helt ærlige, blir leie meg bare med tanke om abort, og blir leie meg fordi hvis eg beholder babyen blir alene mor på enda en til :( uff eg trenger hjelp, eg vet ikke ka skal eg gjøre, klarer ikke annen enn å å gå rundt og grine :( har ingen familie i norge , har gode venner men eg har ikke tørt å si det til noen :( uff, :(

håper dere kan forstå noe av det eg skrev, vanskelig å skrive og grine samtidig, ,men eg føler meg allerede helt alene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, uff for en kjedelig situasjon:(

Du sier du egentlig er i mot abort, at du er glad for å være gravid. Så hva venter du på? Du er 34 år, ikke akuratt ungdommen lenger heller:) Hopp i det! Kan du ikke studere frem til fødsel, for så å ta en liten pause??

Tror du kan klare det kjempebra jeg....:)

Skrevet

Og det skal være mulig og studere litt innimellom når barnet sover, og vis den eldste er i barnehage eller noe. (og en 4åring kan fint aktivisere seg selv med leking alene) Så da kan du ta perm fra jobb, og lese litt innimellom når tiden strekker til. er mange 18-21åringer som gjør det. gjort det selv og.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...