Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hvordan er det? Hvilket kurs tok dere, og hvordan fåregår disse nettstudiene?
* 5 om dagen * Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 skal prøve å skrive i korthet. har tatt regnskapsskolen, ved nki. den er på 1 år,som delstudie, og med 14 innleveringer, og 2 forskjellige eksamener. den ene eksamen er 4 timer på en godkjent skole, og den andre eksamen var på 3 dager, hjemmeeksamen, fra fredag kl 12 til mandag,skal stemples på mandagen. der følger en oppgaver,leser i bøker, og leverer inn oppgaver som en får karrakterer på. på mitt var den delt opp i 4, så jeg har 4 mellomkarrakterer og 2 eksamener. Ved nki så er det et forum som en kan diskutere med andre elever, og en kan legge til samarbeidspartner. Kan også kontakte lærer pr tlf,eller mail om det er noe en lurer på. tja, ble ikke så kort det her da men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå