Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 ... Hadde ventet et romantisk frieri til DeAnna, men så tok det den vendingen. Noen som har sett ferdig serien i USA, og som vet hvorfor han tok det valget som han gjorde? Greit hvis han virkelig ikke hadde vært forelsket, men han oppførte seg jo som om han var det!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Ja helt syykt! Tenk å dumpe så mange damer, ikke rart han er singel. Ble skikkelig skuffa nå. De søte jentene jo...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Det som skjedde var at han valgte ingen av dem og er fortsatt singel. Litt merkelig slutt ja..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Syns det var helt fair, jeg. Det er jo snakk om et FRIERI....og er man ikke sikker, så er man ikke sikker! Da skal man vel heller ikke gjøre det.
Lillesnuppis Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Syns tvillingbroren hans var kjekkere jeg, men han var gift...
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Jeg syns det så ut som om han egentlig hadde tenkt å fri til DeAnna jeg da, men fikk kalde føtter (jfr. runden han måtte gå, løsne på slipset osv.) Syns han tok rett avgjørelse dersom han ikke var 100 % sikker. Han sa jo at han ikke kunne se henne i øynene og si at han elsket henne.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 om han ikke ville fri, kunne han sagt at han ville vente.. men han kunne prøvd ut å få det til å funke med ei av de..
vi blir 4 :o) Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 ble super skuffa jeg.. skjønner at det er voldsomt å fri, og jeg synes det var rett beslutning, memn hva med å prøve seg som kjærester litt da? han avviste de jo begge.. tror han er en skikkelig dust, som ikke klarer binde seg.. blir spennende å se neste mandag da.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 jeg synes å fri i d hele tatt etter en sånn serie er tåpelig..da tar man ikke giftermål på alvor altså..han kunne jo bare sagt at han ikke ville gifte seg ennå,men at han ville være kjærester å se hvordan d utartet seg..for en dust.. i et sånnt konsept er d jo umulig å se hvordan en kan fungere sammen,uten hudresvis av andre damer osv..d er jo lagt opp til å bli så romantisk så d går an å bli..en får jo ikke se hvordan en fungerer i hverdagen før etter serien..å d å fri på slutten ,er bare fjollete..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 Jeg synes det var bra å ikke velge noen av dem, jeg! Det er tross alt gifemål det er snakk om, da. Har lest på nettet at han ikke følt nok for noen av dem og derfor syntes det var bedre å gi beskjed om det enn å bare bli sammen med noen han ikke trodde det ville vare med. Jeg er sikker på at mange av ungkarene før bare har valgt noen for å ikke bli fremstilt som slem. Synes det var litt tøft gjort, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå