Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag, og fikk se at jeg har ei jente i magen. Termin er satt til 26 desember. Kan du se noe om graviditeten, fødselen, og terminen?

Jeg er født: 18.11.75 og Sambo er født: 04.02.75

Vennlig hilsen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gurine! :-)

Gratulerer med jentebaby! :-)

Det kan se ut som dette blir ditt siste barn. Graviditeten vil forløpe ganske normalt, om det skulle bli noe spesielt, så kan det være at du får mye vann i kroppen, men det er ikke sikkert. Fødselen ser jeg også som ganske vanlig. Det er veldig mulig at fødselen kommer i gang på lillejulaften, og at hun blir født på natten til julaften.

Det kan virke som om du er unødvendig bekymret under denne graviditeten. Jeg ser mange venninner som kan være sterke ressurser for deg hvis du åpner for det. Ikke prøv å løse problemer med tenking, men handling. Ta kontakt og still spørsmål når det er nødvendig, uansett hva det gjelder. Hvis du ikke går i klubb, så ville jeg foreslått dette for venninnene dine, eller gå i barselgruppe hvis du ikke gjør det.

Beste ønsker fra Slisha! :-)

Skrevet

Tusen takk for spå :)

Ja dette blir jente nummer tre på oss, og jeg vil nok anta at det blir siste barnet. Får nok ikke med meg samboeren min på flere barn noen gang ;)

Du har sikkert rett i at jeg grubler og tenker for mye på ting og bekymringer. Jeg har fått diagnosen ME og er derfor mye sliten, og går på rehab.penger. Er heldigvis ikke av de dårligste, fungerer ok hjemme, men ikke så godt om jeg må jobbe i tillegg. Bekymrer meg derfor en del om økonomien og helsa i fremtida, og spesielt nå når vi skal ha en til. Ser du noen lyspunkt med tanke på helsa mi og økonomien i fremtiden?

Takk igjen :)

Skrevet

Ja, akkurat. Ja, jeg ser mange lyspunkt hos deg, både helsemessig og økonomisk. Bare det at du har fått stillt diagnose ser positivt ut, og som du sier selv, så er du ikke av de dårligste. Jeg får opp at du må ta en del ansvar selv rundt rettigheter og behandling, og at du her trenger råd og hjelp fra likesinnede. Lykke til fremover! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...