Gå til innhold

Sover barna deres på 18 mnd om dagen enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når slutter de med det? Syns gutten min virker så våke, våkner kl 6 om morgenen, men sover hele natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine sover hele natta og sover ei og to ganger om dagen.16 mnd.den andre sov til hun var to og ett halvt ca. hun da,ville ikke mer da var sommer og varmt.glade i og sove:)

Skrevet

Tror det er ganske vanlig at de sover på dagen frem til de er rundt 3 år. Men dette er jo selvfølgelig veldig individuelt! Har hørt om barn på 1 år som har sluttet å sove på dagen også.

Skrevet

min ier 20 mnd, å sover fra 19.00 på kvelden til 9.00 på morgenen.. ca..

+ 3-4 timer på formiddagen.. skikkelig sovedyr..

Skrevet

min sover fra 19 til 07. og ca 2 timer på dagen. ;)

Skrevet

Min gutt på 18 måneder sover fra 20.00 - 05.30 og 1,5 time om dagen. Drømmer om å få sove til 7 om morgenen.

Skrevet

Da Aurora var 17 mnd og var i BHG sto hun opp 06.30 sov 2t i BHG og la seg kl. 19 ALT GIKK STRÅLENDE

Nå som hun er 19 mnd og har sommerferie har vi sliti med legginga om kvelden og hun bruker opp til 2t på å sovne. Vi har derfor begynt å vekke henne etter 1t soving på dagen og håper at dette skal hjelpe på innsovinga på kvelden..

Kanskje vi til og med må kutte ut all soving på dagen...?!?!?

Skrevet

Vi har en gutt på 18mnd han sover ca 50% av dagene en dupp på ca en time men vi må streve litt for å legge ham men når han de dagene han gjør det sovner sover han en time å trenger det tydelig. Han legger sg 19 om kvelden og våkner alt i fra 7-9 om morgenen det varierer veldig vi tar han gjerne i senga også så vi får sove litt eksra men noen morgener vil han bare sprette opp og begynne å leke andre morgener vil han kose og sove mer, akkurat som oss.

Skrevet

Jenta mi sover 2 timer om dagen,fra kl 13.00-15.00 ca. Hun har tydeligvis behov for det, og blir grinete hvis hun ikke får sove. Sover hele natta fra kl 20.00- 09.00. Ikke noe problem å legge henne heller. Trodde søvnbehovet skulle avta litt,men neeeida...

Skrevet

Det varierer veldig om jenta mi på 20 mnd trenger å sove på dagen. Hun går ikke i bhg (men, begynner på onsdag), så om hun får sove så lenge hun vil (til 09.30-10.00), da sover hun ikke på dagen. Men, om hun våkner kl. 09.00 eller før, sover hun ca. 1,5 time.

Er spent på hvordan det blir når hun begynne i bhg, for da må hun opp ca. kl. 08.00, og skal begynne å sove i vogn. Noe hun ikke har gjort siden hun var 6 mnd :-s

Skrevet

Min gutt er 18 månder og sover allt fra 30-60 min om dagen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...