Gå til innhold

Serieorgasme eller "bare" ên veldig lang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg klarer ikke å få flere separate orgasmer. Men, jeg kommer skikkelig når min mann "tar" meg samtidig som jeg stimulerer klitoris. I det jeg kommer, så klarer jeg ikke lenger å stimulere klitoris fordi den blir for øm, derimot er det da sinnsykt godt når min mann fortsetter å ta meg sånn passe hardt. Orgasmen varer da i evigheter... til jeg ikke klarer/orker mere. Vet ikke helt hvor lenge dette varer egentlig, for har jo aldri tatt tiden, men det føles veldig lenge ut. Lurer da på om dette bare er èn lang orgasme, eller kan dette være en serieorgasme, bare at de kommer så tett at de føles som èn??? Noen som har noen erfaringer her?

Blir liksom litt misunnelig på de som klarer å få flere separate orgasmer, men er egentlig kjempefornøyd m sex-livet mitt, og mere enn fornøyd m å få èn skikkelig god orgasme (samtidig som at sex generelt er deilig...) Føler det blir litt sånn orgasme-jag at gutta på død og liv skal gi dama flere orgasmer, en føler seg jo nesten "dårlig" i senga bare fordi en bare klarer å få èn...

Hilsen kåt dame :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...