tannpuss Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Noen påstår at gutter er mer slitsomt å ha en jenter. Hva sier dere??. har to gutter, eldste er stille og rolig (4år) minsten er en mye mer aktiv gutt (snart 2 år). Jeg nekter å tro at vi guttemammaer har det mer styrete enn jente mammaer...... Hører også noen som sier at vi er heldig som har gutter for de er mest bråkete som liten og at jentene tar det igjen i puberteten. Hva mener dere????
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Nei, det der tror jeg er veldig forenklet teori... Har to gutter selv, og eldstemann (3,5 år) er rolig, mens lillebror (1,5 år) er mer vill av seg (men ikke så ille) Mitt inntrykk er heller at jenter ofte er veldig sutrete og masete - takke meg til litt bråk foran det i allefall ;-)
Pysa Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 det stemmer. riktignok bare 50%. jeg har en av hvert kjønn, og det er jenta som er mest aktiv og staest og tøffest.
cherry coke Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jenta mi er ikke rolig=) Hun er tøffere enn toget, sutrer omtrent ikke,og går gutta en høy gang..
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Hvis det stemmer så håper jeg at jeg aldri får en gutt hertfall hehe snuppa her i huset er så spinnvill at jeg neppe tror jeg hadde taklet en mer aktiv unge..
prekæs Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Min erfaring med jenter er at de er vanskeligere. Mye mer intriger og krangler blant jenter enn gutter. Og de vokser det ikke av seg heller:S Ikke tulla mi da. Hun er perfekt.
balsam Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 jenta mi er i hvertfall ikke noe nikkedukke, hun er en AKTIV,STA og til tider TRASSIG liten hjerteknuser!!
Linchen Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Det stemmer veldig godt... Pjokken har i alle fall mye lopper i blodet, mens flere av jentene på samme alder er rolige og sitter og pusler med sitt...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Det der tror jeg ikke noe på... Har 2 gutter selv og ingen av de er mer bråkete og mer slitsomme enn noen jenter vi kjenner på samme alder. Faktisk er et par av jentene mer bråkete enn mine gutter. Tror det har mer med arv og div og gjøre. Mine er sjenerte, rolige, stille og kan oppføre seg pent både hjemme og ute/borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå