Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Er så sykt deprimert, kan noen hjelpe meg ovenpå igjen med noen visdomsord? Er 14 uker på vei, og sambo har dumpet meg.. han takler ikke å få barn og sier hele veien at det ikke er meg det er noe med... Vi har ikke vært sammen i mer enn ett halvt år, og jeg ble ufrivillig gravid, men jeg er glad da jeg i utgngspunktet hadde fått beskjed av leger om at det kunne bli vanskelig for meg å bli det. Han var verdens snilleste, men nå skyver han mg bare unna, og ikke vil han treffe meg. Han er alt jeg vil ha, og jeg ser for meg at dette blir ett tøfft svangerskap aleine. Har alltid drømt om en barnefar som skulle være lykkelig den dagen jeg ble gravid, snakke og stryke på magen og følge med til UL. Dette er så tungt
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hm...først vil jeg si at jeg veldig godt forstår at du er deppa. Du har kommet i en tøff situasjon. Kanskje barnefaren bare trenger litt tid på seg, at han tar til vettet etter å ha fått litt tid til å tenke seg om? Hvis han ikke er såpass fornuftig tror jeg at jeg ville forsøkt å innta en slags "barnet foran alt"-holdning. Mange har gjort det før deg, og hvis det blir nødvendig er jeg sikker på at også DU takler livet som alenemor. Likevel: det er jo lov å gråte litt da... Godt å få ut ting. Støtt deg gjerne på nettverket ditt - venner og familie vil forhåpentligvis gi god støtte. Og en ting til: Gratulerer med graviditeten, og med første trimester vel overstått!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Tusen takk! Vanskelig å se lyst nå, hele familen er bare happy, mens jeg går rundt i min egen depresjon og det baller bare på seg. Fy så vondt det er.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Mannen er et nek, og når han begynner slik allerede nå, er det fullt mulig at du får det bedre uten ham (selv om det er tungt nå)! Dersom du ikke vil gi ham helt opp, er det jo en viss sjans for at han ombestemmer seg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Taff for svar! Håper så inderlig han ombestemmer seg... HAr en drøm om at han blir med både på UL og fødsel, da kan han vel ikke forlate sitt kjære barn...... Håper jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå