Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og pakker kofferten til meg og lillegutt. Sjønner ikke hvordan jeg skal få plass til alt. Bleier og mat tar jo nesten halve kofferten.. Stemmer det at lillegutt går inn i min bagasje ja, han kan ikke ha sin egen koffert? Eller høyere vektgrense? Skulle så gjerne hatt med en liten koffert til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om han ikke har sitt eget sete så har han heller ikke sin egen bagasje. du kan derimot sende vogna uten noe ekstra kostnad. du får sånn pose til å ha rundt vogna, og da kan man fint dytte alle bleiene inn i vognposen. :D

Skrevet

Var det jeg trodde ja.. Men så genialt det med å putte bleiene i posen med vogna! Bleiene tar jo ikke akkurat liten plass i en koffert. Tusen takk for tipset:)

Skrevet

hvor skal du egentlig siden du har med så mye mat og bleier? ja, det er kjekt å stappe vogna full. evt. badedyr i slapp tilstand, ekstra tepper og andre ting som du kanskje ikke er så redd for passer også utmerket i vogna. hehe.

Skrevet

hehe, ok..men du..de har bleier og mat på kreta også! ;p Babymaten på kypros smakte iallefall helt greit for lille sin gane når hun var 5 mnd, og bleiene i spania var helt supre. ;p

Skrevet

Ble anbefalt å ta med barnemat av flere, da de tilsetter salt og sukker i maten? Å så er jeg redd for at han skal reagere på noe å bli dårlig. Tar vel med en pakke med bleier å så kjøper vi etter hvert. Er vel maten som tar så himmla mye plass.

Skrevet

hmm... Er det ikke vanlig å kunne ha med halve vekten til spebarn da? Det har alltid vi fått... Men det er kanskje forskjellig fra flyselskap til flyselskap. Og du kan jo ha med deg to kofferter (kollier) så lenge du ikke overskrider vektgrensa.

haha... Altså.. Ikke halve vekten til _barnet_, men halve bagasjevekten i tillegg til din. Hvis du kan ha med deg 20 kg, kan altså barnet ha med 10 kg..... Hos de vi har reist med ihvertfall;)

Skrevet

Vi reiser med SAS. Vet du om de 10kg ekstra gjelder der?

Skrevet

Bare koselig=)

God tur!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...