surinius Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Er usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde tre rier for to uker siden på ca ti min mellomrom da jeg var på ferie, så gikk de over. Jeg tok det med ro resten av ferien, og alt gikk bare bra. Men nå i kveld kom det to med 8 min mellomrom, og noen sterke kynnere. Den siste rien hadde jeg kl 21.00 Er det vits i å ringe legevakta/føden, eller skal jeg bare ta det mer med ro og vente til neste kontroll den 18 aug? Er mitt andre barn, så vet det er rier jeg har hatt. Og har en åpning på 3 cm som jeg har hatt siden begynnelsen av svangerskapet. Hva mener dere jeg bør gjøre, vil ikke virke for hysterisk heller, men bekymrer meg jo for barnet. Kjenner liv, så vet hun er ok..
Trulte76 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 jeg ville ha ringt så de har muligheten til å stoppe riene på deg. uke 24 er veldig tidlig å bli født på. Ringe føden ikke legen
Itsrejk Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Ingen vits i å ikke ringe føden... Mye bedre å ringe en gang for mye enn en for lite!
surinius Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 Har ringt dem nå, skulle ta det med ro resten av kvelden. Og ringe å få kontroll i morgen hos gynekologen min. Kunne være en uvi, eller at livmorhalsen drev å forkortet seg. Men fikk jeg fler rier, måtte jeg ringe med en gang. Trodde de kom til å være negative, men de var jo veldig jelpsomme og greie =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå