jentebanden Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hvis damene er så perfekte, hvorfor vil han ikke ha noen av de da? Hm, vi finner vel snart ut av det.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 nå avslørte du for oss som har ungått de trådene om hvem han velger!!!!! grrrr!
Leirha Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Du vet, kan være perfekte damene, men han vil vell ha kjemien med den han velger ut, det lille ekstra som kalles forelskelse?
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Kanskje han bare skal innse at han er homo? Eller kanskje han ikke liker plastikk? Seriøst.. Har INGEN amerikanske damer ekte pupper?
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Jo, men da er de vel ikke perfekte, hvis de ikke har kjemi? Altsa, jo, det kan de selvfølgelig, men syns det er en merkelig ting å si. Hvis man kan si at noen er perfekte da. Og sorry for å si hva som skjer, trodde alle visste det, det har jo vært tema i 2-3 uker her inne. Unnskyld! Og å er jeg fascinert over at alle damene alltid blir forelsket i han, mens han sender de ut en etter en, uten at det bryr han så veldig mye.
*Rutletutt* Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Grrrr...tenkte akkurat det samme:o( Har unngått den andre tråden fordi jeg ikke ville vite hva som skjedde - trodde denne var en "diskutere-finalen-tråd", jeg:o(
Leirha Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Ja! Mulig det er en dekkoperasjon fra hans side... Kanskje er han homo? Who knows??
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 Men jeg kan jo kanskje forstå at han ikke vil fri til en han akkurat har møtt da. Er jo helt merkelig om han har gjort det.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har ikke fulgt med på ungkaren i det hele tatt, men fikk med meg de siste minuttene nå. Hvis han brydde seg så mye om hun siste, hvorfor kunne han ikke da "bli sammen" med henne, men vente med frieriet?? Det har jo skjedd før. Ta det som det kommer liksom
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 1. Han er en dust og vil bare lage oppmerksomhet 2. Han fant ut at han heller vil være singel og treffe masse damer 3. Han er redd for å binde seg 4. He is gay en av de tingene er det garantert he he
lklk Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Tja. Jeg er ikke så sikker på at jeg hadde giftet meg ut fra et utvalg på 25 stk heller, men litt merkelig var det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå