Gå til innhold

Flotte barneklær!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Da jeg var i Kristiansand i forrige uke dro jeg og søstera mi til ei venninne av henne for å kjøpe barneklær. De har egen nettside på www.barne-mote.no

Kan anbefale å gå inn og ta en titt. De har masse fine klær og de er ikke så dyre heller. Jeg kjøpte en hel masse da jeg var hos henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk jeg shoppa litt i dag også :-) Fant en del som ser barnehagevennlig ut, det var jo masse søte ting men ikke alt er praktisk når man tilbringer mesteparten av dagen i sandkassa. Det var jo billig også, takk for tips :-)

  • 5 uker senere...
Skrevet

ja da har jeg fått shoppa litt enda en gang hehe

Har funnet ut etter at snuppa begynte i barnehagen at litt behagelige joggebukser sikkert er tingen. Og så har de jo sååååå mye fint da...sukk

 

Men hvor i Kristiansand har de butikk? Eller kanskje de bare er på nettet?

Skrevet

Hei.

 

Så flott at dere er fornøyde. Vi kommer nok til å kjøpe mer av dem etter hvert. De har ikke egen butikk i Kristiansand. Men da vi var nede i sommer sa hun at de hadde fått solgt en del prøver til 3 butikker i Kristiansand som ville prøve å selge kolleksjonen.Men jeg vet ikke hvilke butikker det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...