Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Og jøye meg, det er skummelt å være over i 3. trimester allerede :S Ikke mest fordi det nærmer seg fødsel med stormskritt, men føler at det fortsatt er så mye vi må få gjort før frøkna kommer!! Det meste haster jo ikke-det er bare vaske/stelle-rommet som _må_ være ferdig. Men skulle så gjerne ha rydda og gjort ferdig barnerom osv... Jaja-i denne varmen orker ingen av oss å tenke på det engang, så det får være litt til. Hvordan går det med dere andre her inne da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Du må spare litt å gjøre til de siste ukene da,de går treeeeeeegt!! Ikke at jeg orker å gjøre noe særlig i denne varmen heller,men er greit å ha litt å gjøre. Er snart ferdig med oppussing vi da.Barnerommet er ferdig,mangler bare litt bilder og hyller på veggene og stellekommoden.Men har litt igjen i gangen.Skal bli deilig å ikke bo i et evig rot... Velkommet hit forresten;-)
Dr Mcstuffins Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Hei og velkommen :-) Jeg tørr ikke tenke på alt som må gjøres på disse siste 60 dagene. Skal pakke, flytte, vaske ut, vaske inn, flytte inn, kjøpe massevis av utstyr til baby og leilighet. Samboer jobber hardt for å bli ferdig i tide med leiligheta. Jobbe, slappe av..osv osv.. Alt jeg gjør nå er å ligge på sofaen og prøve å bli venn med min egen svette :-/ Varmt ja...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 Takk takk-det er jo stas å endelig være inne her sammen dere Venn med sin egen svette ja, det skal jeg si dere!! Grøss, jeg som aldri svetter-nå renner det bare! Takk og pris for hengekøya jeg ga sambo til bursdagen hans, den bruker jeg flittig nå Har heldigvis ikke mye å gjøre på barnerommet vi da. Det er ferdig malt, så skal bare få rydda vekk alt rotet som er blitt stappa inn der... Så må jeg vaske ned de brukte møblene vi har kjøpt og få opp litt ting og tang på veggene. Også må jeg lure mamma til å sy gardiner! Er egentlig dette vaskerommet som bekymrer meg mest, for der får jeg ikke gjort noe selv. Kan liksom ikke begynne å rive gipsplater ned av veggene nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå