Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg er i følge noen her ei gammel 30 årig gravid røy,med massevis av skrive feil som bare tenker på meg sjøl når jeg velger å få barn i fossil aldern min,å som av til skriver dialekt fordi det passe mæ bedre når æ skriv....

Seriøst jenter har dere ikke noe anna å klage over ? jaja godt livet dåkkers e så problemfritt da,fint for dere...

Til alle andre som ikke bryr seg om alder å skrive feil,beklager jeg enda et innlegg om dette,er bare så dritt lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg tør svare deg, fordi jeg er en av de umodne tenåringene født i 1989 som kommer til å ende opp som en uansvarlig mor med problembarn. ;)

Var det ikke 25 år som var det ideele? Huff, stakkars barna våre kaisin...

Skrevet

Tjaaaa, jeg vet ikke helt jeg altså...

Føler meg egentlig litt forbigått i den aldersdebatten;-p. Jeg har nemlig også rundet 30, men jeg får inntrykk av at det er de på rundt 40 og de rundt 20 som får mest pepper.

Skrevet

jeg er en av de halvfeite plagsomme som glemmer meg og skriver "d" i stedet for "det", så velkommen i klubben :)

Skrevet

Hehe så godt å se at det er flere i følge noen "uegnete" kommende mødre her inne,godt å ikke være helt alene.

Skrevet

Ikke rart det er krig i verden sier jeg bare!!!!!

SÅ jævla unødvendig krangletema. Hvis alle bare kunne feie for egen jævla dør, hadde vi sluppet å henge oss oppi ting vi ikke har noe med! Barn blir unnfanget, mistet, født, oppdratt hele jævla tiden. Fra tidens begynnelse har sex vært en primitivt instinkt. Jenter og gutter blir kjønnsmodne i ung alder,ja, faktisk!

I de fleste tilfeller hvor sexakten blir praktisert ender det opp med befruktning. Hvem i huleste tør å være selverklært dommer for hvem som er skikket og ikke til å være mor her?? Hvordan våger 18 åringer å sette spørsmålstegn ved 30 åringers evne til å bære frem barn? Og hvorfor orker 30 åringene bry seg med denne uvitenheten i det hele tatt?

I dagens samfunn er vi så jævla trangsynte. Alle blir dratt ned i dragsuget av forventningspress om utdanning og fuckings godt betalte jobber og sosial status. Dette er bare piss. Gode mennesker blir ikke skapt av høyskoler eller velstand. Vi må slutte å fyre opp under arrogansen og overfladiskheten. Kan vi ikke bare være de enkle sjelene vi er ment for å være, og nyte av de gledene livet har å tilby? Can't we just get along?:)...for guds skyld...

Skrevet

heia kaisin ;o) arti å se dæ hær inne :o)

Skrevet

Godt skrevet opsideisi !

Men klart jeg må bry meg litt,kan ikke la vær når noen velger å være selverklært dommer for om jeg er skikket til å bli mor...

For min del kan alle befruktings dyktige kvinner poppe ut så mange barn de bare måtte ønske,uansett alder og sosial status,om jeg er like enig om at alle som gjør det er skikket er en helt annen sak,men ikke noe jeg kan gjøre fra hverken fra eller til,bare håpe at alt ordner seg for den lille....

Skrevet

Ja, skjønner at du tenker på barnas beste, men det er desverre en umulig oppgave å passe på at babyer blir født inn i skikkelige omgivelser:/

Skrevet

SÅ enig m opsideise

Skrevet

Saken er vel heller hvor mye man gidder å bry seg med hva som blir sagt i kjedsomhetens hete av en gjeng med prøvere/gravide/nybakte på et relativt useriøst forum, da...?

Bim er vel yet to be den virkelige verden...får en virkelig håpe ;-p

Skrevet

Useriøst forum!?!?!

:-/

Skrevet

Oj...fossilalder i en alder av 30. Jaja...da kan jeg bare gå i graven :) Jeg er 36 og venter min første. Har dog prøvd i elleve år før det endelig lykkes nå.

Så uansvarlig å velge å få barn når man er eldre? Tja...noen velger ikke slikt frivillig uansett om man er ung eller gammel.

Vi får være glade på vegne av alle barn som blir født :) Og så er jeg sikker på at de aller fleste både ønsker og evner å ta vare på sine små, uansett alder.

Lykke til ung og gammel! :)

Skrevet

Jeg mener jo selv at jeg ikke er en fossil,men har lest en del av innlegge her å andre mener tydligvis det... Så bare for å sette ting på spissen skreiv jeg her... Gratulere med første baby da :) jeg å min kjære har å prøvd en stund med denne,men ikke så lenge som deg.. Mamma sa en gang til meg,slutt å prøv,de kommer når de bestemmer seg for at nå er de klar :) vet nu ikke helt om det stemmer,mødre kan si så mye rart

Skrevet

ja jeg er høygravid og venter snart en unge med far nr 2 t.o.m og er 32 år.

Uff og uff. Fult av skrivefeil er jeg også. For jeg er ikke flink å se over hva jeg skriver før jeg sender innlegget.

Jeg må være et helt forferdelig menneske hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...