snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 mar = 13 dager mens 31 dagers syklus apr= 9 dager mens 37 dagers syklus mai= 10 dager mens 39 dagers syklus jun= 8 dager mens 34 dagers syklus jul= 10 dager mensen ??
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 godt jeg ikke er alene.. fryktelig usikker på om el har vært eller kommer?? har du sjekket deg?
AO3 Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har hatt helt ville sykluser hele livet. Mye mer uregelmessige enn dine, og stort sett lengre, også, selv om jeg ikke har hatt TR like lenge (5-6 dager). Da vi begynte å prøve, var det selvsagt heeelt håpløst å prøve å finne EL... særlig siden jeg akkurat hadde sluttet med p-piller, og trodde det skulle ta litt tid (eller MYE tid) før ting kom i gang. Jeg orket ikke kaste bort masse penger på EL-tester, når man må teste helt på måfå når man har uregelmessig TR... Jammen ble jeg ikke gravid i 1pp, EL må ha kommet 2-3 uker etter p-pilleslutt. Så det går an!! Ikke tro at man MÅ ha en syklus som en klokke for å bli gravid! Det er fort gjort å bli stresset av andres "perfekte" sykluser her inne... Det ble i alle fall jeg. Trodde jeg kom til å slite noe skikkelig for å bli gravid. I stedet er det meg med rotesyklus som ble gravid i en fei, mens andre jenter med "perfekte" 28-dagerssykluser dessverre sliter mer.
Bare™ Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har ikke sett noen grunn til å sjekke meg siden jeg til nå har klart å bli gravid likevel. Det er først nå etter sistemann hvor jeg har hatt kobberspiral mensen har vært helt jojo og ustabil. Men: den varer maks 4 dager, så det er greit. Pokkers så uforutsigbart- skal på turer hit og dit, og da kan jeg klype meg i ryggen på at mensen kommer. Da har jeg ikke hatt den på to mnd, liksom... Har kjøpt ClearBlue EL tester og begynner ikveld. Det er jo samme for meg åssen syklusen er bare jeg finner EL? Sant?
blirjegsnartmamma Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Mine sykluser er på alt fra 64-165 dager, og med mens fra 4 til 14 dager så ikke lett å holde rede på!! Nå er jeg en uke over IKM - hvis jeg hadde hatt 28 dagers syklus, og det må jeg jo nesten gå ut ifra hver gang.. Så nå er det bare å vente å se, testene er hvertfall blenda hvite!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2008 åh huff stakars deg... de er mye verre:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå