Gå til innhold

Mammabukse (jeans) fra H&M, utvider de seg??

Anbefalte innlegg

Gjest ღgulle med lillegull i magenღ
Skrevet

Jeg kjøpte meg et par mammabukser i formiddag og de satt perfekt. (Borsett fra at de var littebittegranna stamme i det ene benet, lengt oppe.. aldri opplevd det før, menmen..) I butikken spurte jeg om de kom til å utvide seg (synes mange bukser utvider seg så de mister helt fasongen og ville gjerne vite) men hun visste ikke. Jeg har ikke lyst på en bukse som blir stykk etter en dags bruk.. og jeg har virkelig ingen erfaring med mammabukser!..

Noen som kan svare???? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to jeg har har viet seg ut under bruk. Men etter første vasken tar det kortere tid. Men vær klar over at bukselinningen (der knappen og beltehempene er) vier seg ikke ut. Jeg kan ikke bruke mine lenger for det tyter ut over og under. Hjelper ikke at bukse sitter perfekt over rumpa og lårene da. =o/

Skrevet

Takk for svar :) Lurer på om jeg skal bytte de til en str større, selvom den er litt stor nå kommer nok den til å passe bedre etterhvert.. Jeg kommer nok til å legge på meg over hoftene og baken :P

Sambo synes buksene var kjempetøffe, finere enn de andre jeg har til og med :) Men han misforstod "mammamagen" på buksa.. Han trodde den var der for å "holde inn magen" ;) *hahaha*

Skrevet

Holde inn magen, ja... Ehh..nei. =oD

Det var veldig behaglig å ha den magedelen i begynnelsen av svangerskapet, men nå er det en plage. De er ikke så elastiske så jeg har lenge nå gått med "strek" høyt oppe på magen så lenge jeg ikke har noe stram og fin mage. Også er det dobbelt stoff som gjør de veldig varme nå på sommeren. Jeg klarer ikke å ha noe som går over magen nå. Føler jeg ikke får puste, men så er jeg 33+3 i dag.

Skrevet

Jeg synes ikke mamma-jeansen fra H&M vider seg ut noe særlig. Derfor er de helt topp i første og midterste del av svangerskapet, men når jeg kom til siste del måtte jeg legge den vekk. Den var stram og ubehagelig på slutten, da måtte jeg ha mammabukser i mer elastisk stoff....

Tenkte jeg skulle kjøpe en nå jeg, må jo ha noe som sitter pent nå før magen blir megasvær også.

Skrevet

Hat hat...sitter nå i min nye mammabukse (jeans, mørkeblå, sleng) fra H&M etter EN vask og den henger og slenger rundt rompa og låra. Har utvidet seg KJEMPEMYE!! Dyr var den og... Eneste bra er at den har strikk i siden, og ikke sånn tøystykke foran, så i varmen er den grei å ha. Men skulle ønske jeg kjøpte en str mindre...sukk

Skrevet

Jeg kjøpte flere mammabukser på H&M i forrige svangerskap, og kvittet meg med de fleste etter kort tid. De videt seg ut, så de bare skled ned hele tiden. De fineste tok jeg vare på til neste svangerskap, men da kunne de ikke brukes fordi strikken over magen var helt slafsete og hadde vel ikke passet før uke 35... Men siden andre har gode erfaringer, er det vel forskjell på disse buksene. Jeg har ikke kjøpt noen mammaklær denne gangen, bare "vanlige" bukser som går under magen, og lange topper. Er heldigivs massevis av klær som kan brukes selv om man er gravid. Har Bump Huggers som jeg skal bruke mot slutten, for da hjelper det nok ikke at toppene er lange...

Skrevet

takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...