05-10-15 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 For 4 1/2 time siden kom det en dråpe mørkt blod på papiret. Har ikke kommet mer siden. Har en del murringer nå igjen. Trodde egentlig jeg hadde ikm forrige torsdag eller fredag. Men siden jeg har hatt ustabil syklus tidligere, kan jeg jo ha bommet. Noen som har erfaringer å dele? Kan jo være begynnelsen på mensen, men pleier ikke være sånn for min del.
Meerim Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg aner ikke hva det kan være, men lurer veldig for jeg har det samme selv. Litt blod på papiret, men ingenting ellers. I tillegg har jeg veldig veldig vondt, jeg som ikke pleier å ha menssmerter i det hele tatt. Er ikke helt sikker på når IKM er denne mnd, for syklusen min varierer mellom 28 og 31 dager. Så det kan være alt fra i dag til fredag. Håper noen kan komme med noen erfaringer, for jeg også lurer veldig på dette!
05-10-15 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Har ikke kommet noe mer blod her. Bare hvit utflod nå, men litt mindre enn i slutten av forrige uke. Har menssmerter, men mindre enn i går. Bare forerdelig vondt/stiv i ryggen, svimmel, svett og litt uvel. Har sjekket kalenderen og lurer om mensen har gått tilbake til lange vanlige sykluser igjen. Da har jeg i såfall ikm til fredag/lørdag.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Det kan være en festeblødning, evt. en liten blødning rundt den tiden du venter mensen. Man kan være gravid og få en liten blødning, vel å merke er den mye svakere, gjerne brunlig. Opplevde det selv med førstemann, trodde mensen kom, men så stoppet det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå