Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hadde kraftige mensensmerter for 2 uker siden. men ingen mensen kom. Kan det være eggløsning jeg kjente. Har aldri kjent det tidligere..............
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Har merket det to ganger, begge gangene var det som sterke menssmerter i noen timer, så som om noe sprekker/ "plopper" inn i magen og smertene var borte. Har blitt gravid begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 jepp, merker det hver gang. ikke mye behagelig det nei
Musemor med tre søte små Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Etter at jeg ble mor har jeg begynt å kjenne dem. Vondt som et h****. Før kjente jeg aldri noe. Nå kan jeg til og med si om det er høyre eller venstre side
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 får vondt på høyre eller venstre side av magen, alt ettersom hvilken side det er på. noen ganger blir jeg veldig hoven i magen og det gjør vondt over det hele. klarer ikke at noe strammer på magen. dessuten kommer bekkenløsninga tilbake ved mens og eggløsning.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Ja, ofte kjenner jeg det. Kan virke som det var det du kjente ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå