Lillesnuppis Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 så mange gode parfymer både til gubben å meg. Åsså var det en del søtsaker som jeg måtte handle til gubben og datteren min ( ikke jeg pga har diabetes) Så kom jeg til all kosmetikk å der fant jeg jo åsså noe som jeg bare måtte ha. Mascara, øyeskygge, solkrem og noen kremer. Så var det alkoholen sine siders tur. Å der var det jo også noe :-) så gubben får en god cognac og jeg tar en Dooleys og Malibu :-) Sist men ikke minst. Sidene med sigaretter og tobakk/snus... Å det snakker vi ikke så høyt om ... Hehehehe så nå blir gubben klar når han ser alt jeg har bestillt :-9, men sender han a mor på tur alene så får han jammen regne med at hu mor bestiller taxfree varer å. Hehehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hihi er det ikke gøy? Gikk amokk i går jeg da, på vei hjem fra Hellas. Gikk en god del penger der ja, men får trøste oss med at det er billigere enn i butikkene her hjemme:D
Lillesnuppis Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Jepp :-) Høyde punktet før man skal dra til syden er å få katalogen hjem å kose seg med den hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå