Gå til innhold

Spiser hele tiden...blir aldri mett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg spiser og har lyst på noe hele tiden! Hva spiser dere og hva metter lenge og godt??

Har drukket litt mye fun saft i det siste og har hørt at den kunstig søtningen gir deg en større appetitt, stemmer det?

Da skal jeg iallfall slutte å drikke den...

Hva spiser dere til frokost og som holder lenge?

Er ikke overvektig, men blir det ganske snart om jeg ikke slutter å spise så enormt...

Synes grønnsaker og frukt metter lite, med unntak av banan og melon.

Noen tips forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken uka er du i?

Jeg er i uka 30 og spiser som en hest.

Synes det er ganske flaut, men jeg legger ikke på meg mer enn det jeg burde.

Jeg spiser veldig sunt, mye fibre, grønnsaker, frukt, yoghurt, har fått dilla på frokostblandning hehe.

Det er bare å spise, kos deg med maten :D

Skrevet

Er desverre ikke gravid enda, eller jeg føler det er noe på gang men kun negativ test. Så har ikke den gyldne grunn som i svangerskapet:) Hadde det for 6 mnd siden...

Noen som vet av en mettende matrett evt flere ....

Skrevet

kunst sukker øker matlysten hos mange.

dessuten så føler man seg aldri mett hvis man har for mye magesyre.

Skrevet

Så det er mulig pga den hersens safta at jeg har hatt så ubegripelig stor matlyst i dag? Blir sikkelig deprimert over det matinntaket.

Noen forslag til mat som metter godt?

Skrevet

Til deg som skriver at man aldri blir mett om man har for mye magesyre. Hva gjør man for å få mindre magesyre?

Skrevet

man må finne ut hvilken mat som gir akkurat deg for mye magesyre. kan være mat som trigger det, og det kan være medfødt. jeg har motsatt problem, jeg tar tilskudd av saltsyre.

Skrevet

Takk for svar... lurte på om man burde spise syrenøytraliserende..

Skrevet

Jeg spiser helst 1-2 knekkebrød med noe proteinrikt pålegg, og drikker en god del vann. Da får jeg fiber og vann, som er bra for fordøyelse OG metthetsfølelse, og proteiner og litt fett som holder blodsukkeret stabilt. Eksempler på pålegget mitt er omelett med vårløk og en skinkeskive over, makrell i tomat og tunfisksalat. Tunfisksalat lager du kjapt av en boks tunfisk med vann, fjern vannet og rør med lettmajones til ønsket konsistens. Tilsett småbiter av løk, eple, kapers, sylteagurk, stangselleri (velg ut det du liker best).

Det er ingen myte at frokost stabiliserer apetitten for resten av dagen og kan være til stor hjelp når du skla ned i vekt...

Skrevet

Jeg ble skikkelig mett på lørdag, da spiste jeg nesten en hel Peppes pizza, nam:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...