Heidi med to gutter + spire Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 er dette ok? mener å ha lest at det er farlig når man er gravid( for babyen) og kan føre til abort, men fysioterapeuten min gjør det! knar skikkelig, korsryggen min! den kjennes helt mørbanket ut nå!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2008 ingen som vet????
siddismamma Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg går til gravidmassasje et par ganger i mnd. Der jeg går tar de ikke inn gravide i første trimester, men etter den tid skal massasje være greit. De er veldig forsiktige da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå