Gå til innhold

trenger sårt tips til 50års dags gave til mamma ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke allverdens med penger og rutte med, men så vil jeg allikevel gi henne noe spesielt.. noen kreative her med tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte gavekort på hudpleie til mamma på hennes 50 års-dag :o)

Skrevet

Lag gavekort på f.eks ryddehjelp, middagsinvitasjon++

Eller en opplevelse i grad av massasje, fotbehandling, spa o.l.

Skrevet

kan jeg spør hva det kostet ? var noe i den duren jeg først tenkte på , eller en helg på spa, men så var det de pengene da :(

Skrevet

595,-

Hudpleie/dyprens og massasje :o)

Skrevet

En personlig sang som du printer opp med fine bilder og deler ut i selskapet?

Da holder det med en moderat presang i tillegg.

Skrevet

Hva ville du blitt mest glad for av din datter? Selv tror jeg et langt brev med masse minner ( tårer og latter) ville vært toppen for et mammahjerte. Vis at du bryr deg om henne, at du husker, at du setter pris på og evt tilgir noe om det finnes noe hun trenger tilgivelse for. I tillegg kunne du gitt et fint hjerte. Det finnes så mange fine. En annen ide er å lage en film hvor du får venner og familie til å si pene ting til henne. Evt spille inn brevet du har skrevet til henne...

Skrevet

det var en kjempefin ide monstermor :) men jeg er ikke serlig flink med sånn brevskriving å filmen blir litt mer vrien(det å få tak i å reise til alle hun kjenner) kunne tenkt litt på det brevet da,også et hjertesmykke kansje..hmm andre?

Skrevet

en sang var jo også smart,men hvor finner jeg sangskrivere henn? er ikke så kreativ selv hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...