Gå til innhold

Er dette vanlig prosedyre????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bli bindt fast på hendene under et KS!!!!! moren min var med, og ho sa at det så ut som jeg lå på et kors. med armene rett ut til siden, tjora fast med tau.

Jeg hadde stoore angstproblemer, var kaotisk med hasteks døende baby og full pakke..

men å bli bindt fast? er det noe som er "vanlig" ??

er snart 4 år siden nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyyyyytte på

Skrevet

Er ikke uvanlig at man blir det på operasjonsbordet. Ikke bra når man er i stand til å røske ut både det ene eller det andre, men alikevel så bortevekk at man ikke aner at man gjør det. Bedre å være tjoret fast da som du sier.

Skrevet

er kanskje det? synes bare et hørtes så voldsomt ut. jeg selv husker ikke engang at jeg ble bindt, husker ikke snittet engang! så jeg var nok nødt til å bindes haha :D husker KUN at jeg hyyylgrina fordi den stakkars hunden min fødte ALLE 7 valpene heelt aleine, og at jeg ikke kunne alfabetet. prøvde nemlig og konsentrere meg ved å ramse opp alfabetet, men kom til E så var det kaos. fy for et helvete det var. morkaka ramla ut i uke 35, var TILFELDIGVIS på sykehuset akkurat da, så ble full fart og hasteks.. og jeg som har ANGST for leger,sykehus, NÅLER (ja fikk spinal..husker ikke den heller!) hadde blitt lovet narkose hvis det måtte bli ks, men det tålte ikke babyen da den var så svak. de visste ikke om de rakk å få han ut før det var for seint engang!! men, har en frisk og rask 3åring nå ;) så gikk heldigvis bra!

men hadde ikke moren min vært med, hadde han dødd. for jeg var hysterisk og skrek NEI! nekta ks. barnets beste var ikke i mitt hode, angst er fælt. legene kunne ikke tatt ks da siden jeg sa nei. men mamma holdt meg hart i håret og sa SETT nåla og få ut ungen! så glad jeg er i mamman min nå... :D

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er men jeg ble det iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...