Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Nå blir det personlig her altså Hvor lenge etter det var satt måtte dere på do? Var det nok å gå på do en gang?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Ikke så lenge etter, 10 minutter kanskje? Uansett varte fødselen så lenge at klysteret ikke kunne få gjort en god jobb:) He he, siden tarmene uansett jobbet med nye forsyninger.
☆Anonymia☆ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 jeg måtte etter 5 min...er ikke sikker på om det var 5min engang.kanskje 3 min... og ja det holdt med den ene gangen,pressa i vertfall en time for å få småen ut,kom ingen bæsj...ehehe =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Husker ikke, kanskje 5 minutter? Ikke veldig lenge i alle fall. Var midt på natta så leeeenge siden jeg hadde spist og hadde vel ikke så mye i systemet heller... HOldt å gå på do en gang.
Mamma til 3E Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 tok kanskje 5 minutter før jeg måtte på do.... men det funka bare ei lita stund da, siden jeg hadde en veldig lang fødsel... :-)
Leirha Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Husker en liten morsom ting nå Første gang jeg skulle føde og fikk klyster så sa jm at jeg skulle prøve å holde meg lengst mulig. Jeg holdt og holdt, men til slutt gikk det ikke lenger, tror ikke det gikk mer enn max 2-3min. enten gå på do eller på golvet var det. Denne gangen da jm skulle sette klyster så sa jeg idet hun hadde satt den "å ikke kom med det der tullet om å holde så lenge så mulig nå for jeg skal på do NÅ!" Hehe, hadde glemt det. Hun sa bare neida hadde ikke tenkt det nei. hun ville bare ha meg på do å få det overstått hun viste det seg, for hun var redd jeg skulle føde i do hvis jeg venta. Max 2min hos meg altså.
Lillesnuppis Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 jeg fikk klyster da jeg skulle ha min datter ( keisersnitt) Fikk beskjed om at jeg kunne gå opp ig ned korridoren. Så ville det sette igang. Kom bare halve korridoren jeg før jeg måtte skynde meg på do. Trodde jeg var ferdig mange ganger, men måtte sette meg ned igjen hehehe. Var litt rar følelse da sykepleieren spruta inn vesken. Bobbla i magen. Hehehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Det tok ikke lange stunden som andre sier her, max 2-3 minutt... Men satt lenge da, få ut alt sa jordmor.
hit og dit Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 5min Eg gjekk kun ein gang. Men die ungarske reglane er strenge, og ein MÅTTE gå 3 ganger, ellers så fekk ein ikkje komme inn på føderommet. Men eg laug på meg ein, og slapp unna ein ;-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 maks 2 minutter kanskje.... og jeg måtte bare på do en gang!! satt ei stund da
Leirha Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Men hos meh så skjedde alt så fort at jeg fikk ikke tid til å bli ferdig på do, ble henta inn igjn. SÅ det gikk som det måtte gå, er glad jeg satt med stor bleie pga at vannet ikke hadde gått enda for å sid et sånn. Første gang satt jeg på do i nesten 1time før jeg følte at nå var det ikke mer. Så de ynkelige 10min jeg hadde nå var ikke helt nok.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Fikk ikke ordentlig klyster, bare mini klyx. Det var helt meningsløst! Alt det medførte var at det ble vanskeligere å få ut det som var i tarmene, og riene ble mye vondere.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Måtte på do med en gang jeg og der satt jeg lenge!! Var helt jævlig å sitte med rennaræv når man hadde rier vært andre minutt. Klarte ikke å puste meg igjennom riene og konsentrere meg om de samtidig som jeg satt og dreit for en hel bataljon, så det synes jeg var vondt!
Banshee Skrevet 28. juli 2008 #14 Skrevet 28. juli 2008 *flirer* Unnskyld meg Cat, men det var et så fargerikt svar at jeg måtte bare le litt. Var sikkert forferdelig vondt der og da.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Fikk beskjed om å prøve å holde meg i minst 5 min, og lydig som jeg er lå jeg på benken og nistirra på klokka i 5 min før jeg spurta inn på do:) Satt vel i 5-10 min, fødte en time senere og da fant jeg ut at jeg burde sittet lenger, kom en del dritt ja:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 Hehe, ja det ble kanskje litt fargerikt:) Men jeg husker at jeg synes riene ble driiiiiitvonde mens jeg satt på do og jobba:)
*TINCO* Skrevet 28. juli 2008 #17 Skrevet 28. juli 2008 dere husker så mye! jeg har ikke begrep på hva som skjedde rundt meg men husker følelsen av å få satt klyster!! blæ det var ekkelt og rart! når ho var ferdig med hele flasken ville jeg bare skrike KOM DEG UT JEG MÅ PÅ DOOOO!!!! men det gjorde jeg ikke. nikket og smilte istede... skulle være så høfflig.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 28. juli 2008 #18 Skrevet 28. juli 2008 Var ikke så lenge etter... Fikk også beskjed om å holde meg så lenge som mulig, for da virket det visst bedre. det føltes som jeg måtte løpe på do straks hun var ferdig, og trodde det var mislykket. Men fikk no tømt tarmene litt hvertfall. Rart, for før jeg skulle føde var jeg nervøs for at jeg kom til å bæsje mens jeg lå der, og jeg ville hvertfall ikke ha samboer i rommet når jeg skulle få klyster. Planen var at han skulle gå ut da, men da vi kom på kk hadde jeg andre ting å tenke på. At han satt rett utenfor dodøren brydde meg ikke en plass. Sambo kommenterte det etterpå. Han og jordmor hadde sittet utenfor å pratet mens jeg satt og lagde masse lyder på do.. hehe Alt hva jeg bekymret meg for før jeg skulle føde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå