Feliz31 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Det har jeg, med kobberspiral. Ikke spes imponert over sikkerheten altså!! Tenkte at jeg var sikker jeg, og forstod ikke hvorfor jeg ikke fikk mens..... Vel vel, gjort er gjort og spist er spist.... Andre?
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jepp. Den virket i knappe 6 mnd før effekten "tok slutt"... Og det enda den satt akkurat som den skulle (iflg legen som tok den ut igjen). Har også en lillesøster som er unnfanget med spiralen i, og har hørt om flere andre også. Klart, det er jo alltids en risiko og ingen prevensjon er 100%. Hadde bare aldri trodd at den feilmargingen skulle slå ut på nettopp meg...
Feliz31 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 jeg trudde heller ikke at jeg skulle være blant de 3 % som ble gravid med spiral. Vel vel, fruktbar iallefall da Har legen sagt noe om at det er mer risiko vedr svangerskapet? Det var vel bare i forbindelse med fjerning av spiralen det er forbundet med riskiko? Når det går greit og man har kommet seg over til 2 trimester er vel man rimelig sikker? Jeg er fortsatt bare i uke 10, men er rimelig trygg. Husker deg og Chicka forresten, (så det lå en tråd om det her inne).. jeg har nemlig lang fartstid her inne, siden 2003...selv om jeg ikke er den mest aktive til å poste innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå