Gå til innhold

Jeg tror det er over for oss to


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg sitter her med en følelse av at jeg har lyst å forlate min samboer.

Vi har hatt 3 fine år sammen. En liten gutt har vi også fått. Du har gitt meg det jeg ønsket meg aller mest:)

Det har samtidig vært 3 år med mange tårer. Jeg kan ikke telle alle disse. Det er for mange. Mange triste stunder.

Jeg føler dt baller på seg av negative ting. Ting jeg ikke visste før vi ble sammen og ting som har blitt annerleses mens vi har værtsammen-

Etter 3 år bruker du ennå feil navn på meg. Du kaller meg for navnet på din X.

Beklager, men jeg tror ikke jeg klarer dette mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist for deg.

Kaller han deg seriøt med xen sitt nvan, etter 3år?

Skjønner godt du er lei.

Kanskje får du det bedre uten han, men min erfaring er at gresset sjeldent er grønnere på den andre siden.

Prover ikke å få deg til å blir i et dårlig, for vet hvordan det er, men det jeg egentlig sier er du bør tenke deg godt om for det blir ikke nødvendigvis bedre etterpå.

Lykke til :)

Håper det ordner seg for deg jeg.

Skrevet

huff da, det er trist det skal bli sånn... men føler du at det er det beste, så er det nok helt sikkert det :(

Skrevet

han kaller deg ikke hennes navn bevisst vel???

Skrevet

Han kaller meg det ikke bevisst, nei. Men jeg er så lei av det. Det sårer noe helt for jævlig at han ikke klarer å si navneet mitt. Men X´ens navn kommer med en gang.

Skrevet

Uff, så trist...

Men han har ikke problemer med å "huske" da? Skjønner det er sårt altså, ikke misforstå meg! Men mamma sier ørten navn før hun kommer til det hun mener... Merker jeg begynner å bli litt sånn selv...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...