Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at den shortsen var råååååååååå!! du er bare pokkers så herlig:-)

Skrevet

Mulig den vil bli valgt til søndagen.......kremt......bussholdeplass vil bli første stoppested=)

Skrevet

Tenker det blir rullebanen jeg:-)

Skrevet

Hehe.......mulig det blir bråstopp der ja, akkurat i svingen der og tvers gjennom gjerde=)hehe

Svarte....hhmmmfff....=)

Skrevet

Mulig jeg er dum her, men hvorfor er den ene av dere anomym i denne tråden?

Skrevet

Næææææææææhh.....så kommer du her å signerer med nick når jeg i overskriften tydelig hendviser til anonym her=)

Så jeg syntes du virkelig burde be om en bred og stor beklagelse her over å ha inntatt tråden med nick=)

Skrevet

Næmmen Angelica da, skulle du ikke svare på spørsmålet?

Skrevet

Heyyyyy freak me!!! Hold deg unna!! This is love:-)

Skrevet

Hæ, er Angelica utro??

Skrevet

Får du så lite oppmerksomhet Angelica at du må leke anonym innimellom og skrive med deg selv? ;)hehe

Skrevet

Smaaaaaaaaaaask min drømmemann=)

Yes......Loooooooove?=

Skrevet

Æsj, der forsvant all min respekt for deg:) Folk som er utro kan dra dit pepperen gror for min del;)

Skrevet

Heyyy din fakeanonym!! det er jeg som er den ekte anonyme i denne tråden!! Angelica er mi:-)

Skrevet

At du sitter å prøver å sleiker rompa mi vil nok ikke havne under utro vennen, men rævsleiking av deg=)

Skrevet

ahaaaaaaaaaaa.. bare si i fra... jeg er klar her:-)

smaaaaaaaaaaaaaaaaask:-)

Skrevet

Du, hvem tror du at du snakker til egentlig? ÆSJ, kunne virkelig ikke tenke meg å sleike deg noe som heltst sted!! Lesbisk har jeg nemlig aldri vært:)

Skrevet

At du runker foran dataskjermen hver kveld trenger du ikke fortelle oss Yppert...ekle er dere. Hold dere på msn.

Skrevet

rull heller inn slamsefitta di tjukka.... at du sitter å gnikker surfitta di over hele DiB er vi lite tjent med..

Skrevet

At du har for vane å prate med deg selv vil ikke bety at andre gjør det snuppa og at du har drittsmak i kjeften betyr jo tross alt bare en ting.

At jeg hopper unna hver gang du prøver deg vil ikke si at du sleiker andre opp etter=)

Man trenger som sagt ikke være lesbisk for å like å like rævsleiking=)

Ha en flott dag =)

Skrevet

Hrmf, stor i kjeften er du i hvert fall! Er det jeg som snakker med meg selv? Jeg trodde nemlig det var du som gjorde det!

Kunne ikke ramle meg inn å prøve å sleike en gang, så pass på at du ikke så høyt at du ikke kommer deg ned igjen fra greina di:p

DU er kanskje ikke lesbisk, men innbilsk...?

Nix, jeg foretrekker nok noe helt annet enn rævsleiking;o)

Hos meg er det natta, så: Ha en flott natt,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...