Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har et barn på 10 år. og vi har innimellom mye unger her. legger merke til at jeg må be alle som en om å vaske hendene før vi skal spise, når de kommer inn etter å ha lekt ute, og tilogmed etter de har vært på do. De samme ungene må jeg si dette til gang på gang på gang. Burde ikke barna ha lært dette til nå?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hmmm......i følge enkelte her inne så er man hysterisk da....! Det er overhysteri å være hygenisk veit du og jeg er sikker på at du snart får høre det av enkelte her inne, for det er ikke normalt å være hygenisk, men å sette båndtvang på barna, det er noemalt=)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 kan ikke fatte at noen skulle mene at det er hysteri å vaske hendene etter dobesøk. men det vil da isåfall forklare alle ungene som ikke har lært dette ennå da :-)) HI
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har reagert på dette jeg og, men samtidig er min eldste sønn veldig opptatt av å slippe unna dette, for det tar så lang tid, så hva han gjør når han er hos andre vet jeg jammen ikke...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 er jeg frekk som snur disse barna i døra etter de har sittet på do, og sender dem inn igjen for å vaske hendene? vi har veldig susing i vannrørene her, så det er ganske avslørende når folk ikke vasker hendene. høres med engang når vannkrana blir slått på. HI
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Ikke frekt. Jeg gjør iallefall det, frekt eller ikke... Nå er det litt yngre barn jeg er borti da (fem år), men de burde nå ihvertfall tåle det når de er ti...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 HE HE jeg har snudd de samme barna i døra siden de var 5 år og ennå kansje tidligere. men det virker ikke akkurat til å synke inn. noen kommer helt i stua, men når de ser meg så snur de og går frivillig inn igjen uten at jeg har sagt noe. Da har jeg problemer med å holde meg alvorlig ja. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå