Skatt i magen :) Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Nyyyter det å være gravid!! Hver dag er herlig, å jeg nyter hver dag som går. Begynner å kjenne lille gullet mere for hver dag som går Idag når jeg spilte gråtass cd`en på jobb i hvilinga så begynte gullet å sparke noe voldsomt, herlig Kvalmen har begynt å gi seg hos meg nå, det gjør at dagene mine er enda bedre, ikke er jeg like trøtt heller Er 19+2 idag Flere som har det på samme måten?? Det ror jeg nok at det er, det er jo et lite mirakel som vokser inni oss :)
AO3 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Enig. Jeg er 27+3 nå, og i det siste har jeg begynt å merke at det blir tyngre, at jeg må skru ned på tempoet og ta mer vare på meg selv. Men jeg nyter virkelig sparkene fra mini der inne, å handle inn ting&tang, og oppleve nye sider både ved meg selv, samboeren min og folk rundt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå