Gå til innhold

Åhh, livet er herlig :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyyyter det å være gravid!! Hver dag er herlig, å jeg nyter hver dag som går. Begynner å kjenne lille gullet mere for hver dag som går :)

 

Idag når jeg spilte gråtass cd`en på jobb i hvilinga så begynte gullet å sparke noe voldsomt, herlig :)

 

Kvalmen har begynt å gi seg hos meg nå, det gjør at dagene mine er enda bedre, ikke er jeg like trøtt heller :)

 

Er 19+2 idag

 

Flere som har det på samme måten??:) Det ror jeg nok at det er, det er jo et lite mirakel som vokser inni oss :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. :) Jeg er 27+3 nå, og i det siste har jeg begynt å merke at det blir tyngre, at jeg må skru ned på tempoet og ta mer vare på meg selv. Men jeg nyter virkelig sparkene fra mini der inne, å handle inn ting&tang, og oppleve nye sider både ved meg selv, samboeren min og folk rundt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...