GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har lest at det ikke er så lurt å farge håre når du er gravid, pga stoffer som kan vær i fargen. Men så har jeg også lest at det går an.. Hva ska jeg tro på? Har noen av dere farget håre når dere har vert gravide?
Lukas <3 Ella <3 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har nettopp farget håret mitt(er 10+2) og en av mine beste venner er frisør og har sagt at det ikke er farligt. Har æven flere venner som farget håret sitt under graviditeten. Jeg tror ikke det er farlig siden du ikke får fargen "i deg",kun i håret..hvis du skjønner hva jeg mener:)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Helt ufarlig. Du har kanskje sett gravide frisører? hadde disse stoffene vært farlig å få på huden eller i seg måtte alle gravide vært sykemeldt fra dag 1. Jeg lysna håret mitt hele forrige svangerskap. Det er ikke farlig en plass. Produktene er såpass milde at det utgjør ingen skade what so ever Så farg håret og kooos deg du. Er enda noen uker til jeg skal ta etterveksten min igjen.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Du kan bare farge håret ditt ja.. Bare ikke spis fargen:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Det er ikke farlig for deg eller babyen, men det kan være risikabelt fordi håret ditt kan forandre seg mye iløpet av graviditeten. Grunnen til at noen fraråder det, er fordi man aldri helt vet hvordan håret ditt vil reagere på det. Jeg stripet håret mitt helt i begynnelsen av 2.trimester, og det var IKKE bra! Store deler av håret mitt ble svært slitt og falt av under børsting.
Gutt, jente og ? Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg farget håre mitt to ganger under graviditeten, ikke noe farlig med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå