kelly Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Er det noen flere som "enda" kan det i 2 trimester? Jeg er AVHENGIG av å få sove på den måten, og takk gud for at jeg enda er "istand" til det:D Er 23 + 6
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er også i uke 24, og sov på magen helt til i forrige uke... Da våknet jeg av at frøkna sparket febrilsk der inne, jeg fikk nesten hjertestans og ble så redd, så etter det har jeg ligget pent på ryggen;) Hehe...
emili78 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er 19+2 og ligger på magen. Men av og til kjenner jeg at det er en "kul" der inne. Enn så lenge går det bra, men skal innrømme at jeg også har lurt på hvordan det egentlig går "der inne":-)) Regner med at babyn sier fra hvis den ikke finner seg i det.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Spurte jordmor om det, for jeg er i utgangspunktet avhengig av å ligge på magen for å sovne... og hun sa at sålenge jeg ikke merket ubehag, så var det bare å ligge på magen... Så du kan nok bare ligge på magen! Men jeg også har vært litt urolig for hvordan babyen liker dette, og frøkna mi sa nok i fra når hun ikke synes det var greit lenger;) Det gjør nok bebisen din også
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er 27+0 og ligger utrolig nok fremdeles på magen om natten! Har ganske stor mage også, men jenta i magen ser ikke ut til å bry seg om hvordan jeg ligger... Foreløpig da..
Lone27 Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 godt å høre at noen kan ligge på mage enda .. lillingen våres sier i fra med engang jeg tenker tanken på å ligge på mage.. i ste da jeg lekte med dyran på gulvet så glemmte jeg meg og da ble det liv i magen da jeg lå på magen. menr er ikke avhenig av å sove på magen så det gjør absolutt ikke noe .
siddismamma Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 var på svangerskapskurs med fysioterapeut for et par uker siden. Hun anbefalte å legge en pute under brystene og en under bekkenet dersom man vil ligge på magen. Slik unngår man for mye press mot magen, og bedrer blodsirkulasjonen. Et lite tips kanskje...
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Er 16+6 og ligger fortsatt på magen, men har merket i det siste at det har begyndt å bli ubehagelig viss jeg ligger for lenge..
Lemonia Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er 21+3 og har ikke kunnet ligge på magen på i allefall to uker. Den er ikke nevneverdig større enn normalt, men jeg kjenner livmoren presses innover og det er veldig ubehagelig. I tillegg sparker den lille veldig hvis jeg ligger på magen, så han liker visst ikke å bli skvist, hehe. Heldigvis går det bra hvis jeg har det ene beinet bøyd opp slik at jeg blir vippet ørlite mer mot den ene siden.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er 21+1 og ligger på magen ennå. Men ikke så lenge i gangen som tidligere. Husker det var noe av det beste etter fødselen å ligge på magen igjen - til tross for store, ømme bryster fulle av melk! Til tider var det så deilig å ligge på magen at jeg sa jeg ALDRI skulle bli gravid igjen.... :-)
en av hver Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 17 uker og ligger på magen. Men det nærmer seg slutten, både pga ubehag, og fordi småtten setter igang et voldsomt liv med en gang, og jeg synes det er litt ekkelt. Føler h*n sier det er trangt liksom..Løsningen foreløpig er å ligge skrått på magen med det ene benet trukket opp med bøy i kneet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå