Gå til innhold

Jeg var i en film i helga..... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennes hvertfall sånn ut. Er nok blitt forelska jeg denne gangen.

Skrevet her før, om at jeg skulle reise nedover til Moss og besøke en jeg har prata med lenge på nettet. Dro ned i helga som var nå og kom hjem i går. Gikk kjempebra, altfor bra. Alt var naturlig og gikk som smurt. Hilste på hele familien hans og trivdes kjempegodt sammen med alle vi møtte:) men gud i himmelen jeg er redd nå.. er en avstand mellom oss som er vanskelig. jeg bor langt nord. Jeg veit ikke hva jeg ska gjøre jeg.. tenker på han hele tiden. Gråt da jeg dro fra han. Gråter bare jeg tenker på hvor fint jeg hadde det.

Men så kommer alle spørsmålene; hadde han det like bra som meg? Liker han meg like godt som jeg liker han? Hva skjer videre... Når får jeg se han igjen. Og hvis jeg ikke ser han igjen, hva faen gjør jeg da.

Jeg holder på å forberede meg på en undergang igjen. Møtt så mange fine folk som har snudd ryggen til meg to sekunder etterpå tidligere. Men han her klarer jeg ikke sammenligne med noen. Jeg veit ikke. Men jeg er så forbanna redd. Jeg vil ikke bli skuffa og såra igjen, aner ikke hva jeg ska gjøre eller tenke..

Var dritt å komme hjem. Følte meg plutselig ikke hjemme her jeg. Ikke var dusjen min god og ikke var senga som den skulle være.. heh.. jeg har grodd fast og i helga fikk jeg et glimt av hvordan ting kunne vært..

Eneste er at ungen kommer hjem i morgen, og det blir godt.. Men jeg savner han.. mannen... drømmemannen.. for han er vel det..er han ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det !

Noen ganger må vi ta noen sjanser, enkelte ganger viser det seg være verd det, andre ganger ikke, livet kommer uten garantier, du vil aldri få vite hva det blir til /kunne blitt til om du ikke gir det en sjanse.

Lykke til !

Skrevet

jeg sitter bare å tenker på alt det negative.. sku ønske jeg visste hva han tenkte.. tror kanskje vi ikke er helt på nett.. noen som kan sende litt forelskastøv til han...? åååh... like før jeg ringer spådamer her.....

Skrevet

Men har dere avtalt å møtes igjen? Har dere diskutert hva dere vil fremover?

Hvis du lurer, så må du spørre han. Komunikasjon er nøkkelen til et godt samliv har jeg erfart, så da må du bare hoppe i det å spørre han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...