sddsg Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Praktiserte "hopp av i svingen" i dag, eller dvs gjøre det uten kondom helt til det nærmer seg, så ta på kondom og fortsette til det går. Men i dag var første gang vi hadde sex på nesten 2 mnd fordi sambo har vært bortreist. Så det har ikke kommet ut sæd på nesten 2 mnd. Så i dag, når han skulle ta på kondom etter å ha vært inni meg litt, så så vi at det rant noe som så ut som sæd nedover. Det var hvitt. Men var dette sæd eller? Det hadde jo ikke gått for han enda. Selve utløsningen fikk han inni kondomen. Jeg visste at det kunne lekke litt "væske" under samleiet før utløsningen, men jeg trodde det var snakk om kun noen blanke dråper. Dette her var en tydelig hvit tykk meget sædlignende væske. Det var ganske mye også. Kan dette ha vært sæd?
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Trodde alle visste at det kommer og lekker sæd og sædceller under hele samleie selv om gubben ikke har hatt utløsning enda, så ja dette er sikkert sæd. har et par venniner som har blitt gravide på denne måten. Hvorfor praktiserer dere hoppe av i svingen om dere ikke er prøvere? alle vet jo at det kan gå galt til slutt..
sddsg Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Oki. takk for svar! Innerst inne håpet jeg at det var sæd, for har så lyst til å bli gravid. Vi er strax prøvere altså, så det er ingen krise dersom det skjer et "uhell" nå. Egentlig så håper jeg at det skjer et "uhell", for klarer nesten ikke vente lenger!! Og når gubben driver på sånn, så er han jo fullt klar over hva som kan skje
Snabeltann Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 det hvite høres mer ut som kremaktig utflod fra deg, synes nå jeg.. blandet med litt safter av ymse arter så ser det ganske likt ut som sæd.. det som kommer ut før en eventuell utløsning er bare smøring, altså helt blankt (men KAN inneholde en celle eller tre.. som for noen få heldige har gjort dem gravide)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå