Elfi regndråpe Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har denne: http://www.elprice.no/data/skriver/multifunksjonskriver/lexmark-x4550-traadloes-multifunksjon-skriver-x4550 Er veldig fornøyd med den. Printer, scanner, kopi, faks. I tillegg er den trådløs og jeg er veldig glad for alle ledninger jeg ikke trenger
PAVEEL Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 haha, vet du, satt akkurat å så på den jeg:-) hvilke fargepatroner må jeg ha? er det med kanskje? er det noen andre ledninger jeg trenger å kjøpe i tillegg? håper du kan hjelpe, jeg er skikkelig grønn på dette;-)
Elfi regndråpe Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 så morsomt! Alt du trenger følger med. Den var veldig lett å installere også - gode instruksjoner.
PAVEEL Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 oki, men da bestiller jeg en sånn:-) er det enkelt å insallere den og? sånn at til og med grønne jeg får det til;-)
Elfi regndråpe Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 selv grønne du får det til Håper du blir fornøyd da!
PAVEEL Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2008 det gjør jeg sikkert vettu:-) takker for tips da:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå