Gå til innhold

Dere her inne, når begynte kvalmen for alvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare småkvalm, inni mellom. Går over straks jeg spiser og får i meg drikke.Jeg har hørt at det bare blir værre og værre jeg..så bare venter mens jeg holder pusten;-) Med førstemann var jeg ikke kvalm i det hele tatt, så dette er nytt for meg..

Så, når begynner kvalmen for alvor dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 7+5

Skrevet

Heisann!

Her kommer en til med kvalme...Hos meg beynte det ca i uke seks. Dvs for to uker siden. Hos meg ble det verre og verre. Jeg har lagt i sengen i halve ferien min. Føles som omgangssyke. Klarer ikke så mye mat. Selv om jeg presser i meg, så hjelper det ikke på kvalmen. Og middag, det kan jeg bare slå fra meg! Håper dette går fort over!

Skrevet

Hos meg begynte det i uke 6 ca og ble helt borte sånn midt i uke 10, fikk tilbake energien, og har det helt topp :-)

Men det er visse ting jeg ikke tåler, middagslukt - uusjh!

Derfor passer det med sol og grilling (hos andre)...

Håper dere får det sånn å..

Lykke til dere kvalme slitere..

solskinnsklemm :-)

Skrevet

Min begynte i uke 7 og varte til uke 14.

Skrevet

5+3 våknet jeg opp med det jeg trodde var spysyka, men jeg visste bedre for jeg har vært gjennom dette før! Da var jeg 6+0, jeg har nemlig skrevet det opp!

Skrevet

Første gangen ble jeg brådårlig i uke 5 og var dårlig leeeeenge. Denne gangen var jeg småuggen og halvdårlig uten å spy fra uke 5-6 og uti uke 6 tok det seg bare mer og mer opp. Har nå vært 100% sykemeldt fra slutten av uke 6... Så den kan sikkert slå begge veier den der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...