sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er bare småkvalm, inni mellom. Går over straks jeg spiser og får i meg drikke.Jeg har hørt at det bare blir værre og værre jeg..så bare venter mens jeg holder pusten;-) Med førstemann var jeg ikke kvalm i det hele tatt, så dette er nytt for meg.. Så, når begynner kvalmen for alvor dere??
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2008 er forresten 7+5
LucyQ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Heisann! Her kommer en til med kvalme...Hos meg beynte det ca i uke seks. Dvs for to uker siden. Hos meg ble det verre og verre. Jeg har lagt i sengen i halve ferien min. Føles som omgangssyke. Klarer ikke så mye mat. Selv om jeg presser i meg, så hjelper det ikke på kvalmen. Og middag, det kan jeg bare slå fra meg! Håper dette går fort over!
smilan Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Hos meg begynte det i uke 6 ca og ble helt borte sånn midt i uke 10, fikk tilbake energien, og har det helt topp :-) Men det er visse ting jeg ikke tåler, middagslukt - uusjh! Derfor passer det med sol og grilling (hos andre)... Håper dere får det sånn å.. Lykke til dere kvalme slitere.. solskinnsklemm :-)
Collet :) Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 5+3 våknet jeg opp med det jeg trodde var spysyka, men jeg visste bedre for jeg har vært gjennom dette før! Da var jeg 6+0, jeg har nemlig skrevet det opp!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Første gangen ble jeg brådårlig i uke 5 og var dårlig leeeeenge. Denne gangen var jeg småuggen og halvdårlig uten å spy fra uke 5-6 og uti uke 6 tok det seg bare mer og mer opp. Har nå vært 100% sykemeldt fra slutten av uke 6... Så den kan sikkert slå begge veier den der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå