Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 så på bloggen din at du nylig var med i frk.norge konkurransse, og jeg trodde det var for de uten barn. så lurte littt på om de har lagd nye regler, siden jeg var med. Regner med siden du er her inne på dib at du har barn som resten eller?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 SamSung har ikke barn. er en tråd hvor hun detsverre får mye hets pga at hun er på DIB og ikke har barn. Tråden heter noe med Vil dere se bilder fra helga eller noe sånnt.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Hun har ikke barn og er bare her inne for å vise bilder av hvor "deilig" hun er. Komisk og veldig lett å gjennomskue...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Så tråden nå. Var virkelig ikke ment som noe hets, mer litt korttenk fra min siden. HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Det blir da litt for dumt, er da mange her inne også som tar barna i fanget mens de "poserer" halvnakne på stranda, for så å vise frem. Barn eller ikke barn, liker ikke alle å få komplimenter?
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Herregud, nå må dere jammen meg skjerpe dere jævla sippete sjalu sladre-kjerringer!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Vet ikke helt hvorfor du svarer på mitt innlegg, greier ikke se hvor jeg er sjalu eller sippete. Bare konstanterer et fakutm at jeg sammen med de fleste her i livet liker å få komplimenter.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Var ikke til deg HI Dårlig av meg og ikke henvise til de to siste anonyme. Beklager.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Hva!?!? har hun ikke barn?!?!? Hva i huleste har hun profil her inne for da? Selvsagt er det for å vise seg frem, finnes ikke en annen grunn...at det går an....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Ja, at det går an å være så jævla korttenkt. Skal man lyve på seg et barn da? Da blir man jo hetset. Eller, hvis man har ett barn og ikke vil ha flere blir man vel også hetset? Eller.. Hvis man har for mange barn i en viss alder blir man jo også hetset.. Ikke lett dette.. Skjerp dere....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 ja, tenkte å melde meg inn i en forening. Må bare finne ut hvor det er mest morro. Tror ikke jeg vil på dementstreff, høres kjedelig ut. Kanskje for sex avhengige. Blir nok gøy. Håper bare noen av de andre medlemmeme er avhengig, ellers blir det kjedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå