Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hvordan reagerte kroppen deres etter første time? Skal ha min første time i morgen, og bare lurte på om kroppen kommer til å reagere på noe spesiell måte etterpå - mer energi, sliten, trøtt? Greit å vite så jeg ikke legger planer rett etter timen:)
minou Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 jeg har ikke merket noe på kroppen i det hele tatt. Ikke denne gangen, og ikke forrige svangerskap. Ikke mer sliten eller noe annet, det er bare deilig med en "pause" i hverdangen og at noen pusler litt med deg, synes jeg. tror ikke du behøver å legge opp dagen noe anderledes.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 kjempe sliten å kvalm etter første timen men di to neste timene fikk jeg masse energi etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå