h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Uff...! Blir lei av å ikke ha noe kjøkken, takk gud for at det har vært fint vær denne uken, så barna har kunne vært mye ute:) Vasker kopper på badet, kjøleskapet står på stua, og bare en ussel kokeplate..... trøsten er at det ikke er så lenge igjen nå.. og da blir det bedre henn det noen gang har vært.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Så bra at det blir bedre i hvertfall. Vi må nok være uten vi også en stund etterhvert, men det er kanskje så mye som et par år fram i tid. Da skal vi få stort fint kjøkken med stort spisebord og bar disk og masse benkeplass og masse skap plass. Åh, hvor jeg gleder meg. Nå har vi et bittelite kjøkken, såvidt plass til et lite kjøkkenbord med en tripptrapp og 3 krakker (som står under når de ikke er i bruk) rundt. Når vi har gjester må vi enten sitte ved stue bordet eller trekke kjøkkenbordet ut i stua.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 ja, da kan det bli litt frustrerende i blandt:) Kjøkkenet vårt blir også stort nå, ca 18m2, med masse skapplass:D
metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er også fryktelig utålmodig i byggeprosesser. )) Men det blir bra til slutt! Kjøkkenet blir sikkert kjempeflott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå