Gå til innhold

Ingen kjøkken...


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff...! Blir lei av å ikke ha noe kjøkken, takk gud for at det har vært fint vær denne uken, så barna har kunne vært mye ute:)

Vasker kopper på badet, kjøleskapet står på stua, og bare en ussel kokeplate..... trøsten er at det ikke er så lenge igjen nå.. og da blir det bedre henn det noen gang har vært.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det blir bedre i hvertfall. Vi må nok være uten vi også en stund etterhvert, men det er kanskje så mye som et par år fram i tid. Da skal vi få stort fint kjøkken med stort spisebord og bar disk og masse benkeplass og masse skap plass. Åh, hvor jeg gleder meg. Nå har vi et bittelite kjøkken, såvidt plass til et lite kjøkkenbord med en tripptrapp og 3 krakker (som står under når de ikke er i bruk) rundt. Når vi har gjester må vi enten sitte ved stue bordet eller trekke kjøkkenbordet ut i stua.

Skrevet

ja, da kan det bli litt frustrerende i blandt:)

Kjøkkenet vårt blir også stort nå, ca 18m2, med masse skapplass:D

Skrevet

oi, misunner deg.

Skrevet

Jeg er også fryktelig utålmodig i byggeprosesser. :))) Men det blir bra til slutt!

 

Kjøkkenet blir sikkert kjempeflott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...