Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg driver med det for tiden.. Hva er deres beste tips for å gå ned i vekt da? jeg spiser regelmessig,drikker vann å går turer og sykler 20min på kvelden. Det fungerer faktisk=) men kunne tenkt meg at kg hadde rast av litt fortere da..
metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Nei, jeg slanker meg ikke lenger, men la om livsstilen for snart 5 år siden. Fant ut at den beste slankekuren er å innta færre kalorier enn jeg brant. Og den eneste måten jeg kunne få det til å fungere på, var å øke treningsintensiteten, og legge om kosten så jeg kunne spise nok men samtidig gå ned i vekt. Å spise 5-6 ganger om dagen fant jeg fort ut at ikke fungerte for meg. Å ha en fast dag i uka jeg kunne spise godteri på, det fungerte heller ikke. Så jeg spiser 3-4 ganger for dagen, og spiser godteri en selvvalgt dag i uka. Da vi fikk barn inn i heimen ga egentlig lørdagen seg litt selv. Ble etterhvert glad i å sykle. De to første årene brukte jeg en del tid på treningssenter, Sats, og trodde jeg kom til å venne meg til det når jeg bare kom i bedre form. Men nei, jeg hatet det fremdeles etter 2 år. Så nå sykler jeg masse i marka, og stort sett over alt ellers. Energien min har egentlig alltid vært bra, men nå har jeg ikke komplekser for kroppen min. Er en str 40/42 (er ikke så lav), og har gått ned ca 30 kg.
metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Har forresten også kjøpt meg manualer som jeg bruker innimellom. Men det klokeste var slike som jeg fester rundt armer og ankler for ekstra vekt når jeg trener. Det er billig og effektivt. Kjøpte dem i sportsbutikk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Slanker og slanker, tenkte jeg skulle ned et par kilo bare. Jeg har kuttet litt ned på karbohydratene, prøvde å kutte de helt ut en periode, men syntes ikke det virket for meg. Nå tar jeg 1 potet til middag i stedet for 2-3. Har også kjøpt en boks karbo blokkere, men har spist lite av den i det siste. Har også funnet ut at jeg blir like mett av 1 brødskive med 1 kokt egg som å fordele egget på 2 brødskiver. Har selvfølgelig trappet ned gradvis.
metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Pass på å ikke spise for lite! Det er heller ikke bra, for da trapper forbrenningen din ned. Jeg slet en del med det i begynnelsen. Slanking er ikke for pingler altså. Tøffeste jeg noen gang har gjort!
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Er på lavkarbo/ketose, trener periodevis mye, periodevis veeldig lite (nå er det rett og slett for varmt!), spiser lite og ofte, drikker mye vann, null snop! Venter i spenning på resultater, skal ned ca 8 kg...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Hei slanker meg ikke nå nei siden jeg er gravid, selv om jeg burde gjort det da, siden jeg spiser alt for mye, og ikke trimmer noen ting.. Og i denne varmen er jeg helt utslått, men har STORE PLANER om å slanke meg skikkelig når denne babyen har kommet seg ut. Er tredje mann og har lagt på meg mellom hvert barn.. Og har gått inn i 3 trim idag, og har da tenkt å prøve å kutte ut potetgull og sjokolade (som er mine største laster) i ukedagene i resten av sv.skapet..
lillebror er " forsinket" Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 For ett aar siden hadde jeg gaat ned 18 kg. og det kun ved aa spise lite men ofte. Var kjempe fornoyd, men saa ble jeg gravid. Trenger vel aa gaa ned noen kilo naa etter at lillebror kom, men det faar vente siden jeg ammer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Jeg slanker meg etter at jeg sakte men sikkert gikk opp i vekt siden jeg flyttet hjemmefra.. Jeg var oppe i 95kg før jeg ble gravid med storesøster, var nede i 84,5kg før jeg ble gravid med lillebror nesten 1 1/2 år etterpå. Jeg kom ned i 85kg, men sto fast og begynte da litt på denne lavkarboen. Jeg har holdt på 2 uker og skal veie meg imorgen, gikk ned fra 85kg til 83kg på godt 1 uke. Men går jo alltid noen kg veldig lett i begynnelsen. Mitt mål er 75 kg for jeg er litt kraftig bygd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå