Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 For 2-3 dager siden hadde jeg litt brunlig utflod... og i dag tok jeg siste pille på brettet mitt. Med disse pillene (loette) får jeg ALLTID mensen 2 dager FØR pilleslutt... nå er det NADA! Når jeg gikk på trionetta, tok jeg siste pille på fredager, og fikk mensen onsdag uka etter, men jeg har gått på loette nå i 5 mnd, og har fått mensen 2-3 dager før pilleslutt, always... Nå er jeg faktisk litt bekymra....
☆Anonymia☆ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 den er hos meg...men er ferdig straks så da kan du få den tilbake.. (hahhahahha) neida..
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Oi.. ta en test for å utelukke eller bekrefte graviditet først og fremst. Er du ikke gravid så må du bare vente å se om mensen kommer. Lykke til;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 jeg tok en til morgen i dag.. men etter at jeg tissa første gang, og nå har jeg jo ikke fler! Men til info, så har jeg alltid testet positivt 3 dager FØR pilleslutt, når jeg har vært gravid...
snartmammapåny Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Kanskje den har tatt en kjapp sommerferie sammen med min.. Min mensen har og vært sporløst forsvunnet i noen dager nå... Men antar den er rett rundt hjørnet
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 heh, ja jeg får da inderlig håpe det! Ferdig med barn, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå