Gå til innhold

eeeh....hvor er mensen min henn???????


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

For 2-3 dager siden hadde jeg litt brunlig utflod... og i dag tok jeg siste pille på brettet mitt. Med disse pillene (loette) får jeg ALLTID mensen 2 dager FØR pilleslutt... nå er det NADA!

Når jeg gikk på trionetta, tok jeg siste pille på fredager, og fikk mensen onsdag uka etter, men jeg har gått på loette nå i 5 mnd, og har fått mensen 2-3 dager før pilleslutt, always...

Nå er jeg faktisk litt bekymra.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er hos meg...men er ferdig straks så da kan du få den tilbake..

(hahhahahha)

 

neida..;)

 

Skrevet

Oi.. ta en test for å utelukke eller bekrefte graviditet først og fremst. Er du ikke gravid så må du bare vente å se om mensen kommer. Lykke til;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg tok en til morgen i dag.. men etter at jeg tissa første gang, og nå har jeg jo ikke fler! Men til info, så har jeg alltid testet positivt 3 dager FØR pilleslutt, når jeg har vært gravid...

 

Skrevet

Kanskje den har tatt en kjapp sommerferie sammen med min.. Min mensen har og vært sporløst forsvunnet i noen dager nå... Men antar den er rett rundt hjørnet ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

heh, ja jeg får da inderlig håpe det! Ferdig med barn, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...