♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 er det virkelig mulig å være så lat? Trodde ikke det var mulig. men er vist det... Vi leier av svigerfar jeg og min mann og bor da i en to manns bolig. Nå bor ikke svigers her men en annen mann. Han hadde dame som også bodde her og deres barn. hun har flyttet ut. men føre hun flyttet så hadde hun ringt svigerfar og bedt han om å gi oss beskjed om å dempe oss når vi hadde sex... hallo lissom er det mulig.... men over til saken... Vi klipper plen annen hver gang. jeg kan ikke pga lumbago og allergi, men skulle gjerne ha gjort det hadde det ikke vært for ryggen min! Men naboen klippet i alle fall plen for en stund tilbake men han klipte ikke hele plen var en firkant igjen på plen som ikke ble klipt... hvorfor vet vi ikke men han sier nå at siden han har klipt plen så er det våres tur.. men han klipte jo aldri ferdig.... han må jo gjøre ferdig jobben først da! Og selv om det har gått lang tid så må jo han da ta hele plen! Skal vi lissom klippe for han da eller? Men ikke nok med det. Garasjen hører ikke med til hus leia men min mann har fått lov til å ha båten sin der, siden det nå er sommer ås er jo båten på sjøen og da har naboen fylt garasjen med dritt. og det er ikke dritt han har tenkt til å bruke.. nei da det er søppel som hans eks-svigerfar kommer med... hallo er det mulig... Naboen er lat, plagånd og en pest og plage.. er det mulig. han tar ikke hensyn, ingen respekt... Jeg snakket med han noen dager siden bare for å være hyggelig og ikke lage noe problem mellom oss, og da synes han det var rart at han ikke var blitt kastet ut siden han lå så langt etter med husleia... svigerfar passer jo på å ikke snakke med oss om hva naboen gjør og sier med tanke på penger for vi leier jo her vi også. men da ble jeg litt overrasket. Nå er svigerfar en mann som ikke liker å kaste ut noen men jeg mener jo at hvis de skylder husleie for flere mnd så er det betal alt eller ut! Men men. må bare få ut litt irritasjon for dette irriterer meg litt. ser jo ut som en svine sti men min mann er ganske sta.... nå er det like før jeg gjør det selv, hadde jeg bare klart å startet gressklipperen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå