Gå til innhold

ja, Supersmukk-damene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått for dere i helgen? Jeg er tilbake etter en deeeeilig helg i amstedam med pommes frittes og alt for mye øl, for ikke å snakke om crossiantene da! Fnis. Som sagt, forvent en durabelig oppgang på fredag. Om jeg da ikke greier å hanke meg inn litt i dagene som kommer. Er tilbake på ketoloysekosthold fra og med i dag, og har ingen problemer med det. :D

Dessuten har jeg både syklet og gått amsterdam på kryss og tvers, så litt trim har det da blitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heiii snuppa mi, har du kost deg? :-D

Jeg skeiet ut i helgen med litt godis, grillmat og øl, men bestemte meg for å ikke ha dårlig samvittighet for det!

Er også back in B i dag, helt uten problemer:-)

Har spist fullkornslasagne med svinekjøttdeig til middag:-D

Forventer ikke noe vektnedgang selv, men håper at jeg ikke har gått opp.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Velkommen hjem! Hatt en fin tur? ;o)

Det har vært helg, strandliv, og utskeielser! :( Kjenner jeg har mista litt motivasjonen, vet ikke hva som må til for å få meg opp å gå igjen.. Det er varmt, jeg orker ikke sykle, eller gå lange turer.. Igjen, det er varmt, vi er på stranda.. hva faen tar man med som mat på stranda da??? Jo, det blir boller og brus det... Lager ikke salat for å ha med i en svett bag altså...

Men men, begynt igjen idag, det har gått greit.. skal grille etterpå...

Hvor mye har du igjen tinker?

Skrevet

mona-mi og palmesus!

vi har hatt det helt kjempeflott! Sååå varmt da, så egentlig passer det best med litt overskyet når man er på storbyferie! Svettet og svettet og svettet. Puh. Mitt beste tips, la vær å ta med høye heler på sightseeing. Fnis. jeg ente med å kjøpe meg et par birkenstock sandaler! snasne greier! hahahah!

mona

Så deilig å få skeie ut litt uten dårlig samvittighet da.:D

Palmesus

Jeg har igjen mellom 5 og 10 kilo. Det er litt uvisst hvor jeg blir fornøyd med meg selv. jeg pleier å synes jeg er ok rundt 70 kg, men har lyst til å være 65 da. Vi får sjå. Synes også det er litt kjedelig med lavkarbo på stranden. sjokoladekjeks og brus er liksom det som gjelder for meg der. hehe. I morgen blir det kjøpebag med salat og grillet kylling tror jeg.

Vi skal grille i dag vi også. nam nam.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Høye heler duger kun til pynt! ;) Fint at du har hatt en flott tur da :o)

Hm, jeg har igjen 15, tror jeg... er såååååååå lei!!!!

Joda, salat i kjølebagen kan nok gå bra, men det begrenser seg jo hvor lenge den holder seg kald!! I morra skal jeg til bestemor på campingvogna, og hun har kjøleskap, så da løser jo det seg! ;)

Ut og grille! Kos dere! :)

Skrevet

Virker som du har kosa deg masse (S)TinkerBelle <3 ;o)

Jeg har vært flink i helga, ble et lite kakestykke (gulrotkake) på meg om lørdagen, Embla var i barnebursdag hos en venn fra barnehagen. Kunne fint ha klart meg uten det kakestykket (følte at jeg måtte spise noe når jeg var der), har ikke hatt de store urgene.

Kikka innom dialife.dk i helga, og det ble storhandling med stor S :-p

Bakte meg ketolysebrød også, men jeg ble så skuffa....det går, men ikke wow. Har bestilt meg brødmix fra dialife som skal være lavkarbo. Så får vi se hvordan det smaker....er veldig spent. Ordren ble sendt idag.

Skrevet

melkekua!

hehe, sorry at jeg forledet deg til dialife og at du tømte lommeboka der. ;p jeg har funnet ut at jeg tåler veldig lite for å fortsatt være i ketose, og derfor kan jeg ikke spise dialife-tortillane fra mama lupes. sikkelig kjipt!

orker ikke sånn "liksom" brød og jeg savner ikke brød spessielt heller. det var godt å kunne skeie ut litt i helgen men jeg merker at jeg ikke egentlig "behøver" det. :D

det er en god erfaring å gjøre seg at man kjenner at man fint kunne vært foruten kaka! :D

Skrevet

Har ikke vært supersunn i helgen, har hatt besøk, og har det fortsatt. Tipper vekten min er stabil, men håper på bittelitt nedgang på torsdag. Nå skal jeg snart spise en supersunn middag! Kyllingfilèt med linsesalat :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...