Trollmora Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 og nå er det noen effektive arbeidsdager. Eldstemann har bursdag fredag og jeg håper å slippe jobbe torsdag og fredag. Neste uke begynner han i SFO og jeg har satt av ett par dager til tilvenning. vet ikke helt hvor vanlig det er, men så lenge jeg kan ta fri uten trekk i lønn så ser vi nå heller hva som skjer. Planleggingsdag uka etter der og så starter alvoret for lille vennen som er blitt så stor! Ferien i år var 14 dager nordpå, med ymse vær, men regntøyet fikk vi faktisk ikke bruk for før vi skulle ta ned teltet på sørovertur! Ungene koser seg på hytta og i helgen var de mer i sjøen enn oppå land, så det er helt klart at de nyter nuet mer enn mora:o)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 effektive arbeidsdager høres unektelig innmari deilig ut! tilvenning på SFO ville jeg også satt av tid til når ungen er så liten... tenk han skal begynne på skolen! deilig for ungene å få litt ekte sommer før skolestart og alt det nye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå