Elin snart mamma til 3 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Sitter å leter på nettet nå for å sjekke opp hva jeg kan og ikke kan spise. Her er resultatet http://www.dagbladet.no/dinside/2002/12/12/356174.html ¨meeeeeennn... her står det a man ikke kan spise krabbe, men på matportalen står det at hvitt krabbekjøtt i skall og klør er ok. http://matportalen.no/Emner/Gravide mhhh.. det jeg ikke finner noe om da er reker og jorbær! har fått vite at det er fy å har aldri hatt mer lyst på det enn når jeg fikk vite at det var nei mat :S er det noen som vet noe om det i det heletatt?? er det en myte eller er det sant?? nam nam jeg har så lyst på reker
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Reker og krabbeklør er HELT ufarlig. Eneste du ikke kan spise på krabba er det ekle greiene helt inne i skallet. Men det smaker jo ræv uansett. så spis og kos deg med reker i sommervarmen du
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jorbær skal det vertfall gå an å spise, men det er jo lurt å vaske de først da
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Har ikke hørt det i forbindelse med graviditet, men når man ammer, og det er allergi i familien, skal man holde seg unna reker og jordbær. Jeg koste meg mye med reker og jordbær forrige gang jeg var gravid, og gjør akkurat det samme nå.. Skal faktisk kose oss med reker her etterpå vi
plutslig-gravid :) Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Du skal bare spise reker og jordbær med god samvittighet. Det eneste du skal holde deg unna er rått kjøtt og rå fisk:) Enkel regel:) Å selvfølgelig en og ennen gammelosttype som jeg ikke husker navnet på...
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 koste meg med reker i går jeg nam nam dobbelt sjekket med legen også å han sa at det ikke var noe bevis på at det var skadelig med reker eller jordbær
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2008 hei nei jeg bor i Akershus jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå