Gå til innhold

Da var ul-timen endelig overstått...


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Og jeg tror jeg må si at det var uhell i hellet, fordi ungen ser ut til å være normalvektig med 6% avvik i pluss, altså rimelig normal. M.a.o ingen plugg som min forrige var(4820gr) og blodsukker nivåene mine som ligger på vippen var ikke ille nok til at det veide opp risikoen ved å sette i gang... m.a.o jeg får pent vente til det starter av seg selv....... en smule skuffet, selv om det var bra ungen ikke er så stor. Men fikk komme til jordmor på sykehuset om to uker da, og hun skulle sjekke modenhet og muligens dra litt i den livmortapp-greia... Og går jeg over datoen tar de en ny vekstestimering ved ul...

Og han sa også han skulle be diabetes-sykesøster kontakte meg for time til kostholdsrådgivning(endelig!)...

Fikk skryt for at jeg hadde vært flink med kostholdet sålangt da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at han ikke var stor og leit at du ikke blir satt i gang. Men det er jo best for dere begge at du ikke blir datt i gang medisinsk i hvert fall. Men mas deg til litt stripping og akupunktur... mulig det funker for flere enn meg! ;)

 

Har du diabetes? Kan ikke huske å ha lest om det før... men nå har jeg jo gått i tåka i 9 mnd.... og så entret ny tåke nå!

 

Blir spennende å følge med fremover! Nå er det Vebjørn (?) som er nestemann ut!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han ikke er så veldig stor da. Skal se han kommer til rett tid:) Spennende å få lov til å følge med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir Vebjørn som er neste:) Hvis han er gutt da! Villemo, om han er hun ;o)

 

Har ikke svangerskapsdiabetes helt enda, men ligger på vippen..

 

 

Akkurat nå er jeg mer nedbrutt enn jeg var tidligere i dag, har vært sååå innstilt på å ikke gå lenger enn til terminen, maks. Nå føler jeg at forløpet omtrent er forlenget med en hel måned! Skolen kan jo ha begynt før jeg føder! Men det som tok kaka var vel værmeldingen på Yr.no; gråværshelgen jeg har sett fram til nå i helgen er erstattet med soool og det er meldt opp mot 30 grader i minst en uke framover!! huff å huff å huff..... *syte, klage, sukk, stønn...*

 

Tror mannen skal få stelle pent med meg i kveld, hm jeg aner fotmassasje eller lignende.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et spennende navn.

 

Jeg lå også på vippen til svangaerskapsdiapetes med de to første. Jeg tror selv at det var fordi jeg var innlagt pga kvalme med de to og fikk glukose intravenøst.

 

Det går nok fortere en du frykter tenker jeg:) Så er jo vi med og heier da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :-)

 

Var meldt gråvær fra i morgen her...Nå er det forskyvet til fredag...Får helt hetta om det ikke kommer snart! Smelter jo helt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige navn altså! ;)

 

Skjønner at du synes det er tungt at du ikke vet hvor lenge du må gå nå. Jeg er veldig glad for at jeg gikk over sist så jeg kunne innstille meg på det samme nå, men jeg ble mer og mer utålmodig i det terminen ble passer... men laaaangt fra så utålmodig som jeg ble sist. Da trodde jeg faktisk at jeg aldri kom til å føde!

 

Kjenner at det ikke gjør noe om det været snur litt her også. Er liksom konstant svett føler jeg. Linea bor i bassenget. Har det stående under markisen, men vannet er pisslunka og det er dritvarmt uansett. Mannen koser seg for han liker varme... men han lengter etter å komme seg til hytta og føle at han har ferie.

 

Fotmassasje hørtes ut som en plan, håper du fikk det! Synes han skal behandle deg som en prinsesse de neste ukene, du gjør jo tross alt en stor jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fornøyd med navnet ja :) Vebjørn August er hele... måtte jo bare bruke August også, sånn som vi holder på:) Vi er enige om at hvis det blir en nr 3, kommer han/hun i februar altså!...

 

Ble ikke fotmassasje, men faktisk pedikyr!! og oljemassasje på ryggen etterpå :) Han er ganske snill med meg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint han ikke er så stor, 4820 er ganske stort.

 

Leni ble vektestimert da jeg var ca 20 uker på vei, da hadde hun et vekstavvik på 90% i pluss. Legen var ganske sjokket, men veldig fornøyd. Han var redd hun fikk for lite næring siden jeg blødde så mye, så han var veldig fornøyd med resultatet. Det var også posetivt at hun var stor, siden det var fryktet at hun ville komme veldig tidlig. Heldigvis jevnet det seg ut etterhvert, hadde vekstkontroller hver 14 dag. Hun var større en gjennomsnittet da hun ble født, 2 månder før tiden, men på termindatoen var hun helt gjennomsnittlig, 3500 og 50 cm.

 

Håper alt går fint for deg, og at babyen snart kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...