Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Noen som har noen gode råd om hvor jeg kan få tak i avlastning?? Har vært i kontakt med rødhette, som jeg synest er for litt større barn.Min datter er 16 mnd. Også amatea, og de bare hjelper de som har vært i kontakt med dem før. Også barneværte, men de sier at de kommer til å lage en barnevernsak ut av det.. Og jeg vil ikke inn i arkivene deres... Utrolig vanskelig dette..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er også alene med ei på 16 mnd, uten avlastning, i oslo. Kanskje vi kunne hjulpet hverandre? Hvis kjemien er der på alle hold. Jeg har hvertfall overskudd til ei til innimellom, og da i tillegg få litt fri innimellom ville vært luksus
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 forsøk frivillighetssentralen ? ev lapp etter barnepike/trillepike på butikken ?
Starchild Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 ja, det hadde. vært bra...Jeg pleier av og til å ha min søster sin 11 mnd, og det går fint.. jenten min synest de er kjempe kjekt. Hvor i Oslo bor du? er du her i fra?
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Synes ikke du skal være redd for barnevernet. Så sant du bare ønsker avlastning hver 3. eller 4. helg. Og sier det er for å kunne gjøre ting du selvsagt IKKE gjør når barnet er hos deg. Det er godtatt at ALLE som er 100% alene trenger en frihelg en gang i blant for å lad opp eller utagere. Og likevel kan regnes som gode omsorgspersoner.
winneboo Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Vet desverre ikke hvor du kan henvende deg men kanskje du kan finne noen gjennom denne tråden? Sikkert fler som vil hjelpe Jeg stiller gjerne opp som avlastning, å så klart gratis. Har selv en datter på snart 3 år som er hos faren sin annenhver helg, så jeg har masse overskudd. Jenta mi har sikkert ikke noe imot litt selskap heller.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Enig med Charlie. Men da må du (HI) antakelig oppgi hvilket område du bor i.
Starchild Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde veldig gjerne tatt i mot litt hjelp, men kanskje det hadde vært fint med ett møte først.For å se om alt var bra liksom:) Jeg bor i oslo, hvor bor du/ dere?
Starchild Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Jeg skrev en privat meld til deg charlie23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå