Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 For å finne ut om mannen min får lov å komme hjem fra sykehuset idag. Vil jo gjerne ha han hjem da både jeg og elste frøkna savner han. Men godt å vite at de sjekker han nøye. Alle tester som kan tas mer eller mindre.
Mammaen til Isak Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Godt at han får hjelp når han er syk, skjønner dere vil ha han hjem
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Så de har ikke funnet ut hva det var med han enda? Jeg antar du er HI av det innlegget tidligere...med mannen som ble lam i halve siden på jobb?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Det er det, nei de vet ikke hva det er bare har forskjellige teorier derfor alle prøver i et forsøk å finne ut. Han har kommet seg nå og fått full bevegelse igjen i kroppen selv om han har litt mindre følelse i den siden. Selv hvis han kommer hjem får han ikke gå tilbake på jobb på en stund de er ikke ferdige med utredningen men de mener han nok vil klare seg fint som dagpasient
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 nå har ikke jeg lest det andre innlegget, men min onkel havnet på sykehus med lammelser etter å ha kollapset på jobb. Han lå inne nesten ei uke, sykmeldt 100% i nesten ett år etterpå,nå 2 år senere jobber han fullt igjen men har til nå jobbet 50-60 %..han var overarbeidet og stresset den mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå