Gå til innhold

Ut en tur mens ungen sover....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert vært oppe her mange ganger før men jeg spør igjen?

Går dere ut av huset når barna sover inne?

Jeg gjør det... Går ofte ut og henter posten, en kort tur på butikken som ligger i huset ved siden av eller sanne ting. Går ned og henter gjester om jeg venter det ved inngangen. Kall meg gal, og skyt meg den som vil. Men om ungen begynner å skrike er jeg jo snart hjemme igjen, litt det samme som om en er på do og driter... Kan ikke komme fra da før man er ferdig.

Det er jo uansett bare snakk om en 5 minutts tid, så er jeg tilbake igjen. Dessuten er jeg ikke sann hysterisk mor som springer til med engang poden lager litt lyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi går ut av huset når barnet sover. Vi går ut i hagen, har med babysitter. Men der går grensa vår.

Skrevet

høres jo rimelig ut da.. en kan jo ikke sitte med bebien heeeleee tiden.. men så lenge en har kontroll så..jeg kommer jo ikke til å la være å åpne døra for folk eller ikke gå ut med søpla pga ungen sover..

Skrevet

Vi holder gjerne på ute i hagen, sitter på terrassen eller går på besøk til de nærmeste naboene (babysitteren når 400 m). Vi bor på landsbygda og her på haugen er det bare 4 hus, Ta oss gjerne en visitt der, men går hjem å kikker sånn innimellom. Ser ikke noe galt i det.

Skrevet

Min pappa er brannmann, og for å si det sånn: Etter alt det han har sett går jeg aldri lenger enn hagen eller postkassa når ungene sover. selv ikke når niåringen sover. det finnes de foreldrene som angrer bittert på at de ikke ble hjemme. Noen ting har man ikke kontroll med.

Skrevet

Nå fikk jeg vondt i magen anonym 17:47

Vi henter posten, postkassa henger på husveggen. Og ut med søpla, den er under verandaen. Butikken er naboen vår, men siden jeg må krysse veien syns jeg ikke det blir riktig. Redd for å bli påkjørt e.l. uten å kunne si ifra om at mini ligger inne og sover alene *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...