Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 etter en natt med mensmurringer å kynnere gikk jeg på do,og fikk friskt blod,med litt slim på papiret. har ikke blødd noe mer siden. hva er dette? slimproppen? kan det være noe annet?
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Det kan være slimproppen ja. Det kan også være fødselen som er i gang, min fødsel startet med kynnere (eller, jeg trodde det va kynnere, det var jo egentlig rier) i tre timer, så skulle jeg tørke meg etter å ha vært på do, og oppdaget litt blod på papiret. Så ringte føden da, og fikk vite at joda, da var nok fødselen i gang.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Foresten er det visst vanlig å blø litt etter sex på slutten også.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 hadde et håp om at fødselen var i gang, men var på skjekk å livmorhalsen var 2 cm å mormunnen lukket så da har jeg vel en god stund igjen??? 12 dager til termin nå da...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 hi her. hadde sex i går morges, men syntes det var litt rart at jeg skulle begynne å blø et døgn etter?? ville da ha trodd det kom ganske umiddelbart etter??
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Det kan vel gå ganske fort, altså at livmorhalsen var 2cm og lukket betyr ikke nødvendigvis at det er så himmla lang tid igjen. Men utifra det du forteller (slim og blod) så ville jeg tippet slimproppen. Har kynnerene gått over?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 har mensmurringer og ubehag omtrent hele tiden, og av å til får jeg tak som er litt mer ubehagelig. men som varer bare noen sekunder. klarer ikke se hvor ofte enda for det er en god stund mellom hver.. ca 20 min kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå