Lilja121 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hei, er det noen som kan anbefale et sted å få gravidmassasje i Oslo? Kjenner til Clinique Madelaine, men finnes det andre steder?
snart2barnsmammaoslo Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 "vel og være" er visstok ett bra sted. meget flinke folk der:-) De tilbydde ihvertfall slik massasje for 2 år siden:-) Ligger ved Grunerløkka.
NormaJean Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 jeg fikk massasje/spa på Grunerløkka spa og frisør for noen uker siden, veldig rimelig der. valgte pakken "lille spa". sjekk ut www.gsf.no (er i uke 36 forresten) da jeg fikk ryggmassasje lå jeg sånn delvis på siden med håndkle som bygget opp rundt magen på en side, funket veldig bra. fikk og fotbehandling og ansiktsmassage og lå i kar bad i 30 minutter, kjempe godt. ikke det mest eksklusive stedet, men jeg er ikke jålete av meg;) forresten veldig billig braziliansk voksing der, 250kr.
Lilja121 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Takk, det stedet så bra ut. Mye mer sympatiske priser enn der jeg har gått til ansiktsbehandling på Frogner!! Tar gjerne imot flere tips :-)
Saltlakris Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har tatt gravidmassasje på Dragonfly i Arbinsgt. Anbefales virkelig Står ikke på menyen deres på nett, men de har en massør som gir det. Fotmassasjen der anbefales også, helt fantastisk, også den tilpasset gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå